Megalakult az Ezermester Magyar Barkács Kft.

2010-01-19 17:18:25 | Módosítva: 2010-01-20 17:55:28

A barkácspiac hazai barkácsboltjainak összefogására 2009. Július 6-án megalakult az Ezermester Magyar Barkács Kft., melynek célja a barkácsüzletek piaci versenyképességének megőrzése a Magyarországon jelen lévő multinacionális áruházláncokkal szemben. A Kft. ebből az együttműködésből adódó beszerzési, logisztikai és disztribúciós együttműködési előnyöket teszi elérhetővé a belépő tagok számára.

A Magyarországon jelenlévő multinacionális barkács áruházláncok a piac mintegy 55 százalékát tudhatják magukénak, és hozzávetőlegesen 165-170 milliárd forint forgalmat bonyolítanak évente. A kisebb vállalkozások aránya 45 százalékot tesz ki, melyek az öt multinacionális vállalathoz tartozó összesen 64 barkácsáruházzal próbálják felvenni a versenyt.
A multinacionális barkács áruházláncok óriási előnye velük szemben a tőkeerősség, az adómentesség, a rendkívül kedvező feltételek a beszállítókkal szemben és a széles áruválaszték. A több ezer kiskereskedelmi barkácsüzlet eredményes működésének az a feltétele, hogy egy jól szervezett együttműködés segítségével közösen és egységesen lépjenek föl mind beszerzés, mind marketing tekintetében.

"Az Ezermester Magyar Barkács Kft. egyfajta közvetítői, ügynöki szerepet tölt be, amely a tagoktól elvárja a törekvést az egységes arculat felé, a együttes fellépést a beszállítókkal szemben, valamint a közös akciókban való részvételt. Ugyanakkor rendkívüli függetlenséget is biztosít a tagok számára, hiszen azok megőrizhetik saját üzletük elnevezését, dönthetnek üzletük berendezéséről, választékáról, árairól, és önálló marketing tevékenységet is folytathatnak." - mondta Bak Péter, a Kft. ügyvezetője.
A jelenleg 12 társult üzletet számláló társaság célja, hogy 2009. év végére a csatlakozott üzletek száma elérje a 75-öt. Az Ezermester Magyar Barkács Kft., nevének megfelelően, törekszik és előnyben részesíti a forgalmazott áruk Magyarországról történő beszerzését, ezzel is lehetővé téve a hazai vállalkozások helyzetbe kerülését, versenyképességük megőrzését.
Az Ezermester lap - nem csak a névazonosság okán, hanem a fenti kereskedelmi filozófiát is magáévá téve - igyekszik nyomon követni, és a maga lehetőségein belül segíteni a sokat ígérő vállalkozást.

További érdekes cikkeinkről se maradsz le, ha követed az Ezermester Facebook oldalát, vagy előfizetsz a nyomtatott lapra, ahol folyamatosan újdonságokkal jelentkezünk!


Szólj hozzá a cikkhez!

Be kell jelentkezned, hogy hozzászólhass a cikkekhez!
Ezermester, Facebook, vagy Google fiókkal is bejelentkezhetsz.

Ezermester 2013. októberi lapszáma

Az Ezermester 2013. októberi lapszáma megvásárolható az újságárusoknál, postahivatalokban, benzinkutakon és hipermarketekben valamint előfizethető honlapunkon vagy megrendelhető elektronikus...


Restaurált „Ezermester” reflexrádió

A hatvanas években nagy divatja volt a zseb- és táskarádióknak. A gyári készülékek meglehetősen drágák voltak, így a barkácsolók gyakran választották a sajátkezű elkészítést. Az „Ezermester”...