Fehérneműre és fürdőruhára is jár a garancia

2011-11-19 14:50:55 | Módosítva: 2011-12-04 13:01:19

Rendszeresen találkozhatunk olyan felirattal a boltokba, hogy fehérneműre és fürdőruhára higiéniai okok miatt nincs garancia. Ez a vásárló megtévesztése, minőségi kifogás természetesen ezekre a termékekre is jár. Ugyanazok a szabályok vonatkoznak a fehérneműkre és fürdőruhákra, mint egyéb más ruhaneműre. Minőségi kifogás esetén 6 hónap garancia jár.

Más a helyzet, ha nem minőségi problémánk van a fehérneművel, hanem pl. otthon derül ki, hogy kicsi vagy nagy, esetleg a színe nem tetszik stb. Ilyen esetben a kereskedő belátásán múlik, hogy kicseréli-e vagy sem, esetleg vissza adja-e az árát vagy sem.

Más a helyet azonban a katalógusból, interneten, tv-ben vagy más távközlő berendezésen rendelt fehérnemű és fürdőruha vásárlása esetében. Itt is az általános szabály érvényes; 8 munkanapon belül elállhatunk a vásárlástól, indoklás nélkül. Ebben az esetben sem hivatkozhat a kereskedő higiéniai okokra.

További érdekes cikkeinkről se maradsz le, ha követed az Ezermester Facebook oldalát, vagy előfizetsz a nyomtatott lapra, ahol folyamatosan újdonságokkal jelentkezünk!


Szólj hozzá a cikkhez!

Be kell jelentkezned, hogy hozzászólhass a cikkekhez!
Ezermester, Facebook, vagy Google fiókkal is bejelentkezhetsz.

Lakáskálvária

Négy éve küzd igazáért az a fogyasztó, aki Budapest egyik északi kerületében vásárolt új építésű lakást. Az ingatlanban hibák sokasága derült ki a beköltözést követően, és ennek fejében még a...


Cipő reklamáció

Már néhány éve is a Békéltető Testületek ügyeinek jelentős része a nem megfelelően kezelt cipőreklamációk miatt indult. Igaz, olyan esetről is hallottunk, amikor egy multi kereskedő cég fordult...