A jól ismert „Ideje az energiatakarékosságnak” szlogenüktől elbúcsúznak, és helyére új, nemzetközi szlogen érkezik, ami úgy hangzik, hogy Challenge. Create. Care.
Ez a fenti három szó egyfajta gondolkodásmódot jelképez, ami a vevőközpontúság, a folyamatos fejlődés, és a biztonságos munkavégzés, biztonságos termékek köré épül.
A vevőközpontúság nem új gondolat, de egy olyan terület, ahol mindig van lehetőség javítani a szolgáltatások színvonalán és a kapcsolatok minőségén. A gyártósortól a beépítés helyszínéig sok kézen át kerül a termék a felhasználóhoz, és a különböző állomásokon tapasztalt hozzáállás nagyban befolyásolja a vásárlót abban, hogy legközelebb is ennek a gyártónak szavaz-e bizalmat, amikor termékbeszerzési döntést kell hoznia.
A döntést megkönnyíti, ha a termék kifogástalan minősége mellett a vevő segítőkész szolgáltatást, szakértő támogatást, minden kérdésére kimerítő tájékoztatást kapott.
A hőszigetelés egy hosszú távú, többszörösen megtérülő, környezetvédelmi szempontból is kiemelkedő beruházás, ami évtizedekre meghatározza ingatlanunk energetikai állapotát, az épület fenntartásával járó költségeinket, ezért kulcsfontosságú, hogy már a kezdetekkor helyes döntéseket hozzunk.
A Knauf Insulation sikerének záloga partnereinek elégedettsége. Ez kell legyen a közös cél a jövőben is, ahogy a múltban is ez volt.