Köszönöm a gyors választ ,a kapcsolóval annyi gond van hogy a vizet azt elég melegre melegíti viszont folyamatosan kiold és utána nem kapcsol vissza és nem melegíti a vizet ,és naponta 3 szor vissza kell nyomni a gombot rajta ezt már a garanciás mondta mert már állítólag ő sem tud mit csinálni vele és hogy ne keljen ki jönnie mi csináljuk ezt a javaslatára de ez nem megoldás az ember nem azért veszi meg hogy mindig csinálni keljen főleg ha az ember egyedül élne és nem értene hozzá vagy idős emberrel lenne ez biztos nem merne hozzá nyúlni rá adásul ha az ember be szól a garanciásoknak akkor rá egy hétre jönnek ki csak addig meg melegíthetjük a vizet ami nem kellemes
Úgy tűnik a biztonsági kapcsoló old le, mert a hőfokszabályozó nem működik rendesen, valószínűleg beragadnak az érintkezői, ami gyenge anyagminőségre utal. Mivel garis, ne nyúlj bele és ne hívj más szerelőt hozzá, csak a szakszerviz, vagy arra feljogosított szerviz javíthatja. Talán azért nem akar a garanciális szerviz annyiszor kiszállni, mert x számú javítás után cserélnie kell az egészet, inkább így spórolnak.
Mindenképp írjál a vevőszolgálat vezetőjének akár faxon, akár tértivényes levélben, arra válaszolnia kell. Ha nem reagálnak, vagy nem oldják meg megnyugtatóan a problémátokat, menjetek tovább a fogyasztóvédelemhez. Ehhez lesz jó a levél is, amit írsz a vevőszolgálatnak.