Elektromos autós fronton a leglátványosabb bemutató idén a Honda két koncepcióautója volt. A honda 0 sorozat egyik autója egy középkategóriás elektromos SUV, a másik pedig egy Saloon névre keresztelt sportos szedán. Mindkét modellt hármas szintű automatizált vezetésre tervezték, ami átveszi az irányítást, ha a sofőr közben valami mást csinál, például filmet néz vagy Zoom hívást fogad. A Honda egy új operációs rendszerrel biztosítaná az egyéni, testre szabott vezetési élmény megteremtését, amely az útteljesítménytől a szórakoztató információkig mindent képes beállítani.
A Honda Sony-val közös vállalata, a Sony Honda Mobility pedig már nem is csak egy koncepcióautó hozott el. A két autóipari óriás közös vállalkozásának első járműve, az Afeela mostantól előrendelhető.
A jármű kétféle felszereltségben lesz kapható: Mindkettő tartalmazza az ingyenes hároméves előfizetést a különböző autóba épített funkciókhoz, beleértve a vállalat kettes szintű vezetéstámogatóját és a mesterséges intelligencia alapú személyi asszisztenst. A műszerfal teljes szélességében képernyőkkel, 40 érzékelővel és kamerával büszkélkedhet a fél-autonóm vezetéstámogatáshoz. A beltéri elektronikáért a Sony felel, a teljes-képernyős műszerfal a Sony szoftverével működik, amely többek között PS5-ös játékok lejátszására is képes az egyéb autós szórakoztató funkciók mellett.
Az LG Innotek a járművek számára kifejlesztett fejlett érzékelő technológiák (kamerák, szenzorok) sorát mutatta be a kiállításon a jövő mobilitási megoldásain dolgozó autógyártókat célozva. Az idei kiállításon debütált a fedélzeti kameramodul. Az 5 megapixeles RGB-IR (vörös, zöld, kék-infravörös) érzékelővel felszerelt, nagy felbontású modul valós időben képes érzékelni a vezető állapotát, hogy megakadályozza az álmos vezetést. Egyetlen kompakt kamerával azt is képes ellenőrizni, hogy az első és hátsó üléseken utazók bekötötték-e a biztonsági övet.
Az Amazon leányvállalata, a Zoox pedig egy robotaxiját hozta el az idei eseményre. A dobozszerű, kicsi autonóm robotaxit a Zoox november óta teszteli Las Vegas híres útján, a Strip-en, és már idén megkezdené működését élesben. A Waymo robotaxijaival ellentétben, amelyek számítógépesített Jaguar elektromos autók, a Zoox járművének nincs kormánya, vezetőülése vagy pedálja. Az ülései befelé néznek, és a járművet úgy tervezték, hogy mindkét irányba, előre vagy hátrafelé is tudjon haladni.
A Hyundai idén egy holografikus szélvédő-kijelzőt mutatott be a CES-en, ami kiterjesztett valóságot használva vezetői információkat - beleértve a navigációt, az infotainmentet és a biztonsági figyelmeztetéseket - vetít ki az első szélvédő teljes szélességében a vezető elé.