Vagyis arra az
utolsó útszakaszra szánják ezt a futurisztikus elektromos rollert a tervezői,
amit a városi parkolótól az úti célunkig meg kell tennünk. A parkolóban
kivesszük a kocsi csomagtartójából az összehajtott elektromos járművet, egy
mozdulattal szétnyitjuk, és már indulhatunk is vele tovább.
Sőt, a tervek
szerint az az utolsó kilométer akár 20-40 kilométer is lehet, mert a kis
járművet nagy kapacitású Lithium-polimer akkuval kívánják forgalomba hozni,
melynek segítségével akár 25 km/órás tempóban képes száguldani, és ezt a
sebességet 4 másodperc alatt eléri.
Még mielőtt
valaki a boltba keresné az „új Vespaként” emlegetett járművet, azért bevalljuk,
hogy jelenleg még nem kapható, és a tervezett áráért nálunk autót szoktunk vásárolni!
A telex
információja szerint egy komplex KRESZ-módosítási csomag részeként végre
elkészült az elektromos rollerekre vonatkozó szabályozási javaslat, ami
gordiuszi megoldással vágja szét a vitát:...
Július 16-tól
bővül azoknak a járműveknek a köre, amelyekre kötelező
gépjármű-felelősségbiztosítást kell kötni. A jármű nettó tömege, illetve
tervezési sebessége dönti el, hogy szükséges-e...