A Super 73 energiaforrása részben a lábunk hajtóereje, másrész egy különlegesen nagy kapacitású lítium akkumulátor, amely a váz alatt kapott helyet. Az akku 1000 W-os elektromos motort táplál, ami még a láb plusz hajtóereje nélkül is majdnem 50 km/órás sebességre tudja gyorsítani a járművet. Egy kicsit takarékosabb vezetéssel pedig több mint 30 km-t képes megtenni. A fékezésről elől-hátul tárcsafék gondoskodik. A pedelec üzemmód 5 fokozatban kapcsolható. Ez az, amikor a hajtást lábunk ereje adja, de a kifejtett erő arányában motoros rásegítést kapunk; Ha nagyobb az erő – emelkedőhöz érünk – nagyobb a rásegítés is. A kényelmet pedig a vázra szerelt italtartó és a sörnyitó teszi teljessé.
Motor is, bicikli is
2016-09-12 08:09:32 | Módosítva: 2016-09-12 08:14:32
Formájában olyan, mint egy segédmotoros kerékpár, ülése is inkább egy retro motorkerékpárra emlékeztet. Hajtásában viszont a pedelec kerékpárhoz áll közel.
További érdekes cikkeinkről se maradsz le, ha követed az Ezermester Facebook oldalát, vagy előfizetsz a nyomtatott lapra, ahol folyamatosan újdonságokkal jelentkezünk!
Szólj hozzá a cikkhez!
Be kell jelentkezned,
hogy hozzászólhass a cikkekhez!
Ezermester, Facebook, vagy Google fiókkal is bejelentkezhetsz.
Motorcsónakok, csónakmotorok
Ha egy kis eligazítást szeretnénk kapni - és olvasóinknak adni - a csónakmotorokról, akkor hová is fordulhatnánk nagyobb bizalommal, mint a Római parton működő Király Yacht Szervizhez? Ezen belül...
Kismotor autójogosítvánnyal
Aki már vezetett a fővárosi közlekedésben segédmotoros kerékpárt, kisrobogót, az tudja, mi a félelem. Ez a szorongás nem csak abból táplálkozik, hogy 2keréken, védtelenül állunk, megyünk a buszok,...