Beszéljen a kényelemért

2019-04-08 09:51:48 | Módosítva: 2019-04-08 09:58:10

Már az összes Ariston fűtőberendezését könnyen kezelheti hangvezérléssel, és teljes mértékben integrálhatja az Apple és az Amazon Smart Home rendszereibe. Az optimális kényelem soha nem volt még könnyebb!


Otthona túl meleg vagy túl hideg, de Ön túl elfoglalt vagy fáradt ahhoz, hogy bármit is tegyen ez ellen? Ez csak egy lehetséges forgatókönyv, ami Ön és az optimális komfort közé áll.

De ez mind megváltozhat

Az Ariston intelligens fűtőberendezéseit, valamint az összes olyan modellt, amely a Cube S Net intelligens termosztáthoz csatlakoztatható, most már az Apple HomeKit és az Amazon Alexa segítségével hangvezérléssel is lehet kezelni.

Egy kis extra melegségre vágyik a nappaliban? Csak annyit kell tennie, hogy kérdez! A Siri és az Alexa tájékoztatják a kazánt arról, hogy szükség van-e néhány plusz fokra, és a fűtőtestet be- vagy kikapcsolja, mielőtt távozik, vagy a munkából visszatér. Az Ariston fűtőberendezés ezáltal az intelligens otthoni környezet legújabb kiegészítője lesz, így biztosítva, hogy az optimális kényelem már néhány szóval is elérhető legyen.


Ilyen hatalmas funkcionalitást kínálva az Ariston az első termikus komfort márka, amely az intelligens csatlakozáson túl elérhetővé teszi a termikus háztartási készülékek kezelését az Amazon Alexa vagy az Apple HomeKit segítségével – az Ariston Net App-hoz csatlakoztatva.




A kazánja most már távolról vezérelhető – egy újabb lehetőség a maximális kihasználhatóság elérésére. Problémája akadt a készülékkel? Az Ariston Net alkalmazás egyenesen a telefonjára küld egy push-értesítést, amely lehetővé teszi a kisebb kényelmetlenségek gyors megoldását az érintőképernyőjén keresztül, függetlenül attól, hogy otthon, munka közben vagy a barátaival van.

A karbantartási szerződés aláírásával biztos lehet benne, hogy a technikai támogatás mindig elérhető és készen áll, hogy segítsen Önnek. A kazánnal kapcsolatos bármilyen problémát azonnal felismeri a 24/7 működő felügyelő rendszerünk, és a szervizközpont a hibát távolról megoldja. Egyéb esetben segítségnyújtó csapatunk felkeresi Önt a legmegfelelőbb és legkorábbi időpontban. És ha hajlamos elfelejteni dolgokat, ne aggódjon: az alkalmazás emlékezteti Önt arra is, ha a készülék éves karbantartása esedékes.

Mindezek az új funkciók nemcsak hihetetlenül könnyebbé teszik az életét, hanem időt és pénzt takarítanak meg, így akár 25%-kal is csökkenthetik az energiaszámláját.

Az Ariston jövőképe a kényelemről: egyszerű, okos és fenntartható. És mostanra, mindez már csak egy szavába kerül.

További érdekes cikkeinkről se maradsz le, ha követed az Ezermester Facebook oldalát, vagy előfizetsz a nyomtatott lapra, ahol folyamatosan újdonságokkal jelentkezünk!

A cikk eredeti változata az alábbi címen olvasható az Ezermesteren:
https://ezermester.hu/cikk-8616/Beszeljen_a_kenyelemert