Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1352 hozzászólás Oldal: 58 / 91
Előző 1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 91 Következő
Tisztelt plászló!

Tavaly vettem egy ÚJ mtd 51bo fűnyírót, amivel az előző évben gond nélkül vágtam. Most, hogy itt a tavasz , elővettem a gépet, de nem indult.( kettőt hármat rántottam rá). Majd egyszer -kétszer megnyomtam a gép elején lévő piros gumis un. előadagolót. Akkor beindult, de egy pár másodperc múlva leállt. ezt a műveletet egy párszor végig játszottam . Nyomkodtam, rántotam, beindult, leállt.
Nem tudom mi lehet vele. Októberben normálisan ment ,mielött eltettem volna télire. Az olajat mindig ellenőríztem. Lehet ,hogy állott a benzin le kellene cserélni?

Tanácsát előre is köszönöm.
Tisztelt látogatók!

Segítséget szeretnék kérni: van egy einhell ohv motoros fűnyíróm. Beindul, megy, de mikor bemelegszik
leáll, illetve ha a gázkart indítóállásba teszem megy tovább de ilyenkor sok benzint fogyaszt. honda liszenc karburátor van rajta,gumi szivató nincs. köszönöm.
pentektamas írta: Tisztelt plászló!

Tavaly vettem egy ÚJ mtd 51bo fűnyírót, amivel az előző évben gond nélkül vágtam. Most, hogy itt a tavasz , elővettem a gépet, de nem indult.( kettőt hármat rántottam rá). Majd egyszer -kétszer megnyomtam a gép elején lévő piros gumis un. előadagolót. Akkor beindult, de egy pár másodperc múlva leállt. ezt a műveletet egy párszor végig játszottam . Nyomkodtam, rántotam, beindult, leállt.
Nem tudom mi lehet vele. Októberben normálisan ment ,mielött eltettem volna télire. Az olajat mindig ellenőríztem. Lehet ,hogy állott a benzin le kellene cserélni?

Tanácsát előre is köszönöm.


Üdv!

A mai benzinek tele vannak adalékanyagokkal, ami hosszabb állás után kiválhatnak a benzinből. Esélyes, hogy valami kivált a főfúvókában, ami eltömíti, vagy leszűkíti a furat átmérőjét.
Érdemes lenne első körben óvatosan kitisztítani a karburátort, hogy ne állítódjon el semmi benne.
Ajánlott az őszi, utolsó használat alatt teljesen kifogyasztani a benzint, vagy leengedni teljesen, így elkerülhetők az ilyen jellegű problémák.
pattila007 írta: Üdv Mindenkinek!

Segítséget kérek! Van egy Tecumseh Synergy 50 fűnyíró motorom. Mikor vettem az eladó állította hogy jó. Olaj szint rendben, gyertya újra kicserélve, szikra van, légszűrő ok, megszakító hézag beállítva (0,3 mm). A problémám, hogy berántáskor a gyújtási pont előtt megszorul és csak nagyon nehezen lehet átlendíteni. Ha kiveszem a gyertyát, akkor viszont könnyen átfordul. Mértem a gyertya belógást és elméletileg nem nagyon lóg bele semmibe. Ha egy kicsit kicsavaroma gyertyát, sokkal könnyebben átfordul a henger (ilyenkor a gyertyánál is szuszog). Tippem szerint a henger fej tőmítést cserélni kellene, mivel nagyon meg lett szorítva, összepréselödőtt és emiatt túl nagy a kompresszió, ami megnehezíti az átfordulást.
Valaki találkozott már hasonló jelenséggel? Megoldja a tőmítés csere vajon a problémát? Esetleg más lehet a gond? Kérem segítsetek! Köszönöm!


Üdv!

Szerintem nem oldja meg, de meglehet próbálni.
Inkább arra gyanakszom, hogy a dekompresszor nem működik indításnál. Sajnos nem találok rajzot ehhez a motortípushoz, így nem tudom megmondani, van-e egyáltalán indítási dekompresszora.
gyorgyj írta: Tisztelt látogatók!

Segítséget szeretnék kérni: van egy einhell ohv motoros fűnyíróm. Beindul, megy, de mikor bemelegszik
leáll, illetve ha a gázkart indítóállásba teszem megy tovább de ilyenkor sok benzint fogyaszt. honda liszenc karburátor van rajta,gumi szivató nincs. köszönöm.


Üdv!

A bemelegedést pontosítsuk. Ha indítóállásból visszatolod üzemi állásba, akkor áll le, vagy akkor még megy egy ideig és azután áll le?
Hello.

A fűnyíró normál módon indul, indítóállásban berántom, egyből indul, bár lassan pörög fel.

A gázkart vissza lehet tolni normál üzemmód állásba, kb 3-5 perc használat után fulladozik,le akar állni,

ekkor már csak úgy megy tovább ha a a gázkart indítóállásba állítom , viszont így gyorsan fogy a benzin.

amikor lehül újra normál módon indul. Gyújtás hiba nem lehet mert megy tovább szivatóval, a szelephézagot megnöveltem akkor is leáll. volt egy másik kínai gép nálam ,az is ezt produkálta.

Köszönöm a segítséget, üdv GyJ
Üdvözlöm! Kösszönöm ez elötti válaszát! Most segítséget szeretnék kérni, hogy melyik fűnyírót válasszam meliyk bírja tovább. Itt az egyik egy Güde: http://www.gudeplaza.hu/gudegepek/kertt ... eler_410_p

És az ütés álló müanyag ház az mit jelent? Ha felveri a követ akkor nem törik el?

A másik egy MTD : http://tesco.hu/akcios-termekek/kert-no ... os-funyiro

A terület 500 négyzetméteres, dobos és sima felület váltja egymást. heti egyszer fűnyírózok.
padlo írta: Üdvözlöm! Kösszönöm ez elötti válaszát! Most segítséget szeretnék kérni, hogy melyik fűnyírót válasszam meliyk bírja tovább. Itt az egyik egy Güde: http://www.gudeplaza.hu/gudegepek/kertt ... eler_410_p

És az ütés álló müanyag ház az mit jelent? Ha felveri a követ akkor nem törik el?

A másik egy MTD : http://tesco.hu/akcios-termekek/kert-no ... os-funyiro

A terület 500 négyzetméteres, dobos és sima felület váltja egymást. heti egyszer fűnyírózok.


Hello.

Ha megengeded
én is hozzászólok a témához. Eddigi tapasztalataim és a fórum tanulságai szerint én egyiket sem választanám az általad kinézett gépek közül.
A közelmúltban 10-12 fűnyíróval volt dolgom.
3 tecumseh, 6 Briggs , 2-3 kínai. Ezeket javítottam , majd használtam is hoszabb-rövidebb ideig.
A kinai gépek bizonytalanul működnek: beindul, megy de itt-ott csöpög vagy folyik a benzin,
túlmelegszik, leáll.Az első amit belinkeltél nagyon drága a 410 mm vágásszélességhez képest.
A másodiknak kedvező az ára, de nem fűgyűjtős.Ha nem gyűjtöd a füvet befülled év végére.
Én ha vásárolnék fűnyírót Briggs&stratton motoros gépet vennék, abból is a régebbi
motorral szerelt változatot.A gumiszivatós oldaltszelepet típust.Ezek 500 üzemórára vannak tervezve
és azt teljesítik is nagy valószínűséggel.A tecumseh amerikai-olasz gyártmány, a kapálógépemen ez van, pöcc röff bármikor, nyomatékosabb mint a briggs szerintem de hamarabb meg adja magát,
a szuszogón nyomja ki az olajat ilyenkor.Az ütésálló műanyagház azt jelenti hogy bizonyos mértékig ellenáll a felverődő köveknek .Most egy Al-ko fűnyírom van Briggs 450 series motorral,lemezkasznival 4 éves
de az már belül rozsdásodik.Általában 8-10 évig bírja.Ha kimosod a nedves füvet használat után akkor tovább.A műanyag kaszni csak akkor jó ha jó minőségű alapanyagból van.
Üdv GyJ
Hello.

Két éve vettem egy Stiga Swing 450 svéd fűnyírót Briggs classic motorral, elferdült főtengellyel.

A főtengelyt kiegyengettem, azután második rántásra beindult. 2 évig használtam, elég nagy területre,

gond nélkül. annak a lemez kaszniján egy szem rozsda sem volt. A kés valójában csak 430 mm-es volt,

viszont szépen vágott a kialakítása miatt. Na ez sem mindegy. Eladtam, mert önjárósat akartam és

nagyobbat.A szomszédomnak Honda motor van a kapálógépen, rossz hallgatni mikor dolgozik mert ingadozik

a fordulatszám.
Sziasztok!

Remélem működik még a fórum,új belépőként kérnék tanácsot attól aki már ilyen problémával szembesült.
MTD Throx35 fűnyirónál ingadozik(röpköd) a fordulatszám.Nincsen külön gázkar,csak a regulator szabályoz terheléstől függően.Álló helyben munkavégzés nélkül is erőteljesen ingadozik,fűnyírás közben kissé kisimul a motor járása,de akkor sem tökéletes. .Ha ráhúzom a szivatót javul a helyzet.
Mi okozza ezt?
Válaszokat előre is köszönöm!Attila
Szia!

Mennyi idős gép? Sokat használtad?
Szia!4 éves a fűnyíró igazából nem lett sokat használva,de úgy néz ki,hogy megoldódott a probléma.A fúvókát földörzsáraztam 0,1mm-el és most megszünt a ford.szám ingadozás.Valószinüleg falsol valahol,de a tömítések hibátlannak látszana,meg kapott tömítőpasztát is.
Elindult egy folyamat, amit ezzel kompenzáltál egy időre. De újra fog jelentkezni később...ahogy nő a kopás mértéke a motorban. Valószínűleg ez nem fals levegő miatt van, hanem a motor kopása miatt. A több benzinnel a veszteségeket kompenzáltad, de addig is működik. :)
Sziasztok.
AL-KO Silver önjárós fűnyírómon Brigs motor van.Most hüvelyezték és új gyűrűket,dugót kapott.Berántásnál egyből indul viszont lassan pörög és kormos füst jön ki.Kis idő után felveszi a fordulatot ám így is marad a füst.Ha leállok vele akkor nem akar indulni.Várni kell kicsit vele aztán újból indul de megint ugyan azzal a jelenséggel.Gyertya kormos koszos.Mi lehet a probléma?Lehet hogy a gyűrűket nem jól rakta be a szaki?Egyébként hidegen melegen könnyen átfordul tehát szorulni nem szorul.
Szia!

A kormos fekete füst az elégetlen benzintől van, túl sokat kap a motor benzinből. Ha olaj égne, akkor kéken füstölne.
Szerintem nem állították be a karburátort a felújított állapothoz. Kopott motorhoz több benzin kellett, hogy működjön.
Milyen porlasztója van? Tankon ülő, vagy különálló?
Légszűrő ki lett tisztítva?
Előző 1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 91 Következő
1352 hozzászólás Oldal: 58 / 91

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 42 vendég

cron