Jó estét!
Érdeklődnék,mi lehet a gond ,nehezen indul hidegen a marutim. Majd beindul de visszatolt szivatóval 40.km/ó. után /városi forgalomban/ erősen szaggat,de nem áll le csak vissza kell kapcsolni 2 fokozatba.Lehet,hogy a tápszivattyu membrán el van használódva és kis ford.nem nyom eleget,állás után pedig nincs zárás és vissza engedi a benzint a tankba?
Még induláskor erősen füstöl,lehet,hogy le van ragadva egy gyürü? Vagy szelepszár simering?
Hallottam egy régi "szaki" megoldást azt tanácsolta vegyem ki mind a 3 gyertyát hajtsam fel a főtengelyt /dugattyukat/ látható magasra majd öntsek fékolajat a hengerbe de elötte vegyem ki az olajleeresztö csavart és tegyek alá edényt legyem hova folyni a kosznak. És pár napig ismételjem mert a fék olaj kimossa a györü horonyból az olajat. Nem tudom nincs kedvem szétszedni a majd 30 éves motort. Köszönöm a tanácsokat,hozzászólást! A nevelő kritikát igérem megfogadom! Köszönöm zsolt
Érdeklődnék,mi lehet a gond ,nehezen indul hidegen a marutim. Majd beindul de visszatolt szivatóval 40.km/ó. után /városi forgalomban/ erősen szaggat,de nem áll le csak vissza kell kapcsolni 2 fokozatba.Lehet,hogy a tápszivattyu membrán el van használódva és kis ford.nem nyom eleget,állás után pedig nincs zárás és vissza engedi a benzint a tankba?
Még induláskor erősen füstöl,lehet,hogy le van ragadva egy gyürü? Vagy szelepszár simering?
Hallottam egy régi "szaki" megoldást azt tanácsolta vegyem ki mind a 3 gyertyát hajtsam fel a főtengelyt /dugattyukat/ látható magasra majd öntsek fékolajat a hengerbe de elötte vegyem ki az olajleeresztö csavart és tegyek alá edényt legyem hova folyni a kosznak. És pár napig ismételjem mert a fék olaj kimossa a györü horonyból az olajat. Nem tudom nincs kedvem szétszedni a majd 30 éves motort. Köszönöm a tanácsokat,hozzászólást! A nevelő kritikát igérem megfogadom! Köszönöm zsolt