Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1363 hozzászólás Oldal: 70 / 91
Előző 1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 91 Következő
Sziasztok szép napot mindenkinek.Abban kérném a segítségeteket hogy minap szereztem egy Misina S 510 V- T 475, csakhogy kosárban volt a motorja és sehol nem találok róla pontos robbantott ábrát hogy a dugattyún lévő kis nyíl jelölésnek merre kell állnia,és mi a pontos szelep hézag méret. Kérem aki tud segítsen nekem. Köszönöm előre is ;) polgar.nono@gmail.com
Sziasztok volna egy kis problémám . Van egy mtd b 10 fünyiro traktorom 4 ütemü briggs motoros az lenne a problémám hogy át engedi a karbulátorom álltában a benzint a motor olajba és már mindent át néztem a karbulátorban kitakaritotam de nem tudom mi a baj mit kell bene kicserélni ha valaki tudna segiteni nagyon megköszöném üdv tasizoli
Szia!
Az úszószelepet nézd meg, valószínűleg nem zárja el a benzin útját.
Polgár Norbert írta: Sziasztok szép napot mindenkinek.Abban kérném a segítségeteket hogy minap szereztem egy Misina S 510 V- T 475, csakhogy kosárban volt a motorja és sehol nem találok róla pontos robbantott ábrát hogy a dugattyún lévő kis nyíl jelölésnek merre kell állnia,és mi a pontos szelep hézag méret. Kérem aki tud segítsen nekem. Köszönöm előre is ;) polgar.nono@gmail.com


Szia!

A képek alapján kínai Thorx motorja van, MTD háza táján keresgélj.
Sziasztok nem tudom latszik e a kep de a regulatorto jovo nem rugos palcat hova kell akasztani?

Csatolmányok

Sziasztok!
Berántózsinór ügyben kérdeznék. Sajna elszakadt, próbáltam Praktiker, OBI venni, de az ott kapható zsinórók semmit nem érnek. Eleve 4 mm-t nem is kaptam csak 3 mm vagy 5 mm. Az 5 mm-s vastag, a 3 mm-s meg elszakad. Szóval hol tudnék beszerezni ilyet? 4 mm-s kellene, de ha lehet ugyan olyan, mint az eredeti, tehát valamilyen szövet betétes. Hozzáteszem, nem budapesti vagyok, de ha tudtok webáruházhoz linket adnik, ami tuti jó lesz, akkor hajlandó vagyok kifizetni a szállítási költséget.
Köszi!
Polgár Norbert írta: a dugattyún lévő kis nyíl jelölésnek merre kell állnia

A nyíl felőli oldalt kell a kipufogó felé szerelni.
luxusbatar írta: Sziasztok!
Berántózsinór ügyben kérdeznék. Sajna elszakadt, próbáltam Praktiker, OBI venni, de az ott kapható zsinórók semmit nem érnek. Eleve 4 mm-t nem is kaptam csak 3 mm vagy 5 mm. Az 5 mm-s vastag, a 3 mm-s meg elszakad. Szóval hol tudnék beszerezni ilyet? 4 mm-s kellene, de ha lehet ugyan olyan, mint az eredeti, tehát valamilyen szövet betétes. Hozzáteszem, nem budapesti vagyok, de ha tudtok webáruházhoz linket adnik, ami tuti jó lesz, akkor hajlandó vagyok kifizetni a szállítási költséget.
Köszi!


Szia!

Nagyon egyszerű, beírod a Google-ba: berántó zsinór. Utána csak kattintgatsz. 8)
Rengeteg netes rendelési lehetőség és ár van, neked kell kiválasztani a megfelelőt. Csak egy példa a találatokra, nem néztem át részletesen:

http://www.barkacsonline.hu/termek.php?termek_ID=4397
Sziasztok!
Nem vagyok egy profi motorok terén viszont rengeteget olvastam már itt a fórumon is és egyéb oldalakon.
Szeretném elsajátítani a 4ütemű fűnyírók javítását és az ehhez szükséges ismereteket.
Most egy régi Tecumseh BLS 143-ás gépet szeretnék életére kelteni. Kérdésem ezzel kapcsolatban hogy a karburátorban lévő "pillangószelepet" mi hozza mozgásba? Mikor nyílik és zár? Ugyanis a gázkar nem mozdítja és egyéb kar pedig nincs.
El még nem indítottam mert épp a berántószerkezetet javítom.
Várom válaszotokat és előre is köszönöm a segítséget.
Zsolt Rózsa írta: Sziasztok nem tudom latszik e a kep de a regulatorto jovo nem rugos palcat hova kell akasztani?


Ez egy nagyon jó kérdés. Én is szeretném tudni rá a választ.
Nekem is fetűnt és azon gondolkoztam hogy kell-e egyáltalán akasztani valahova?!
Sziasztok!

Van egy briggs motoros fűnyíróm, ilyen üzemanyagtankkal/karburátorral:
https://alkupiac.hu/kepek/termekek/1219300/1219345_2_briggs-motor-tank-karburator.jpg
Az a gondom vele, hogy a megszokottnál jóval többször kell megnyomni a szívató gombját, hogy beinduljon. Az eddigi 3 helyett akár 5-6x is.
Ráadásul korábban ha 5-10 percig állt, szívatózás nélkül beindult, most ilyenkor is nyomni kell 2-3-t.
Ha beindult, szépen egyenletesen jár, nem ingadozik a fordulatszám.
Szerintetek mitől lehet?
fgabor87 írta: Sziasztok!

Van egy briggs motoros fűnyíróm, ilyen üzemanyagtankkal/karburátorral:
https://alkupiac.hu/kepek/termekek/1219300/1219345_2_briggs-motor-tank-karburator.jpg
Az a gondom vele, hogy a megszokottnál jóval többször kell megnyomni a szívató gombját, hogy beinduljon. Az eddigi 3 helyett akár 5-6x is.
Ráadásul korábban ha 5-10 percig állt, szívatózás nélkül beindult, most ilyenkor is nyomni kell 2-3-t.
Ha beindult, szépen egyenletesen jár, nem ingadozik a fordulatszám.
Szerintetek mitől lehet?


Szia!

- A levegő még hűvösebb mint nyáron. A nap melege megtévesztő.
.
.
.
.
- Elgyengültél, kisebbet nyomsz, :) :)
- Kopott a motor, több naftára van szüksége indulásnál. :roll:
Narzno1 írta: Sziasztok!
Kérdésem ezzel kapcsolatban hogy a karburátorban lévő "pillangószelepet" mi hozza mozgásba? Mikor nyílik és zár? Ugyanis a gázkar nem mozdítja és egyéb kar pedig nincs.


A pillangószelepet a regulátorkar mozgatja, a gázkar csak a regulátor előfeszítését módosítja. Ha áll a motor, akkor teljesen nyitva van a pillangószelep és akkor zár, ha a motor fordulatszáma jelentősen meghaladja a regulátor által tartani kívánt fordulatszámot.
Plaszlo írta: Szia!

- A levegő még hűvösebb mint nyáron. A nap melege megtévesztő.
.
.
.
.
- Elgyengültél, kisebbet nyomsz, :) :)
- Kopott a motor, több naftára van szüksége indulásnál. :roll:


Ebből az utolsót tartom akkor a legvalószínűbbnek. Kopott motor esetén mi okoz problémát? Nincs elég kompresszió? Ez olaj függvénye is lehet? Most azért elég jó olajat kapott, nem kimondottan fűnyíróhoz való. :) Castrol Magnatech 5w30. Mondjuk a viszkozitás az a gyári ajánlás, csak ugye az olaj teljesítménybesorolása jóval magasabb. Bár ha viszkozitás stimmel, ez gondolom nem lehet probléma.

Amire én esetleg gondoltam még, bár nem tudom, hogy erre mennyire érzékenyek ezek a gépek, az a membrán. Le lett cserélve, és nem gyári került bele, hanem utángyártott. Azért gondoltam erre, mert 5-10 perc állás után is amikor pumpálom, akkor érezni, hogy puha a szívatógomb, azaz levegős. Korábban meg volt, hogy 1 hét állás után is már a második nyomásnál sem volt levegős, a harmadikat már rá sem nyomtam, és beindult szépen.
Szia!

Ez a jó, amikor ilyen információkat nem írtok le. Valószínűleg ez a baj, hogy visszaengedi a benzint, ezért kell többször pumpálni.
Előző 1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 91 Következő
1363 hozzászólás Oldal: 70 / 91

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég