Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1361 hozzászólás Oldal: 67 / 91
Előző 1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 91 Következő
Igen a kivezetés alapján jónak kell lennie a fesszabályozónak. Pontos motortípus alapján azért rá kellene keresni alkatrészlistában.
Plaszlo » szer. feb. 03, 2016 12:22 pm

Próbáltam ilyen motorhoz robbantott ábrát találni pontos alkatrész listával, de nem megy.
Azért köszönöm, találtam utángyártott fesz. szabályzót 3300 forintért. Ha mégsem jó, akkor nem 17 ezret bukok.
http://www.ebay.com/itm/401028270711?_t ... EBIDX%3AIT
Majd írd meg a fejleményeket. :)
Plaszlo » csüt. feb. 04, 2016 12:39 am:

Két hét, mire megjön Kínából a feszültség szabályzó, addig szerzek bele éket, illetve a Fater újratekeri a leégett tekercseket.
Aztán összeteszem, és kiderül, hogy ugrik-e a majom a vízbe.... :D
Tegnap balos fúróval sikerült magméretre kifúrni a beletört csavart, én nem tudom manapság miből készítenek csavarokat, de úgy ment rajta át az állványos fúró, mintha alumíniumot fúrt volna.
Biliacél.
Kép:
DSC_0023[1].jpg
DSC_0023[1].jpg (470.84 KiB) Megtekintve 2534 alkalommal.

Jut eszembe találtam egy nagyon jó oldalt, szinte mindenről van gyári robbantott ábrájuk.: http://www.ereplacementparts.com/
A cikkszámot bemásolva az ebayen mindent hoz...


szerk.: mégsem fogott rendesen a ragasztás, valószínűleg már döglött volt a ragasztó...
Finoman lepke korong-al próbáltam lehúzni a felesleget, mire lejött az odaragasztott fém.
Mehetek fémragasztót venni.
Illetve rendeltem még hozzá benzincsapot is, mert a gyári fém átereszt.
Ilyet.: http://www.ebay.com/itm/131605159190?_t ... EBIDX%3AIT
Két hét, mire megjön Kínából a feszültség szabályzó


Én nem lennék ebben olyan biztos. Újév van most ott és ünnepelnek. Szerintem még fel sem adták. Tehát a jövő héttől számítva 4-5 hét mire megjön. És akkor még a "királyi" postán is "át kell csusszanjon" :) úgy hogy valaki nem vágja zsebre. Elég sokat vásárolok vannak tapasztalatok. Pl a január 12.- i vásárlásom még nincs itt. - de ne legyen igazam !
Azért mire nyírni kell a füvet csak meg lesz :)
[code][/code]
lalibatyo írta:
Két hét, mire megjön Kínából a feszültség szabályzó


Én nem lennék ebben olyan biztos. Újév van most ott és ünnepelnek. Szerintem még fel sem adták. Tehát a jövő héttől számítva 4-5 hét mire megjön. És akkor még a "királyi" postán is "át kell csusszanjon" :) úgy hogy valaki nem vágja zsebre. Elég sokat vásárolok vannak tapasztalatok. Pl a január 12.- i vásárlásom még nincs itt. - de ne legyen igazam !
Azért mire nyírni kell a füvet csak meg lesz :)



Azért én reménykedem, tegnap adta postára az eladó. :)
A benzin csappal már nem vagyok ennyire szerencsés, ott leírta, hogy legközelebb feb. 12.-én foglalkoznak bármivel.. :(
Kimaradt: az éket milyen anyagból kellene legyártani?
Fater túrt C45-ös anyagot abból készítene párat, mert itthon nem kapni az ebayen meg kokain árban van a szállítás miatt. :?
Vagy puhább anyagot keressen? Mi a funkciója azon kívűl, hogy a tengelyen ne forduljon el a lendkerék?
Üdv Szakik

Egy nem túl nagyra becsült MTD ThorX35 motorral kapcsolatban van egy kis gondom, aminek megoldásában szeretném a segítségeteket kérni.
A gép úgy került hozzám, hogy valaki már rámondta a gazdasági totálkárt, majd egy évet állt. Azt mondták, hogy ütött egy kicsit mikor még járt, de mivel a motor nem tűnt kopottnak, ezért csapágy + szimering cserét követően összeraktam. Először alig akart indulni, pöffenések után egyből leállt. Aztán egyszer megtörtént a csoda, elég szépen járt, bár az elvártnál magasabb fordulaton. Így hagytam járni kicsit, hogy a regulátor karját kézzel visszatolva kb normál fordulatszámon pörögjön. Leállítás után kb 5 perccel újra beindítottam, és nagy kék füst kíséretében nagyon magas fordulatszámon felpörgött. Gyorsan leállítottam, később megnéztem az olajszintet, és kissé sok lett bele az 5.5 dl.
Kérdezem a szakiktól, hogy a túltöltés okozhatja-e a motor felpörgését, és az erős kék füstöt?
Szerintem az előbbit nem, de az utóbbit igen.
Azóta próbáltam már többször indítani, de csak úgy hajlandó pöffenni párat, ha fecskendezek egy kis benzint a karburátor torokba. Ennél többet nem sikerült elérnem.
Nem lett szép, de legalább ez a ragasztó nem volt bedögölve.:
DSC_0032[1].jpg
DSC_0032[1].jpg (1.35 MiB) Megtekintve 2562 alkalommal.
Tartson, az a lényeg.
A szimmering porzárója feletti koszt tisztítsd ki, mert ha a kosz ledarálja, akkor bejut az ajakhoz és azt is tönkreteszi.
Ott tartok, hogy felgyújtom a kis rohadékot.
Faragtam bele éket, felhúztam a helyére a lendkereket, van szikra, szemmel láthatólag csorog bele a benzin, de nem indul.
Kínomban nézegettem a karburátor talpát, egy helyen kifújt. Vágtam alá tömítést, fújtam bele hidegindítót, de semmi.
Még csak nem is pöffent a mocsok. Leszedtem a karburátorba vezető benzincsövet, és spricceltem bele a torokba benzint, de semmi.
Leszedtem a lendkeréken lévő nagy csavart, hogy nem-e nyírta el újra az éket, de az e helyén van.
Lenne egy nekem bonyolult kérdésem.:

Motor típus Briggs 402707 0130 03 81102012 ehhez a motorhoz egy sima mágneses gyújtás kell, se kondenzátor, se megszakító, sem semmi hóbelebanc?
Tehát a szikrát a mágneses gyújtástól kapja, a gyújtást a főtengelyben található ék, és a lendkerékben található ékpálya adja meg. Jól látom?

Egy igent/nemet szeretnék kérni, mert nem jutok tovább, míg ezeket nem tudom.

Előre is köszönöm,

Üdv:

Zoltán
Volt ma Fater, meg a volt kollégája. Az öreg azt mondja, hogy nincs beporlasztás, hanem a benzin egyszerűen belefolyik a szívótorokba. Kis benzint befecskendezve a hengerekbe pöffent, szóval a karburátor a kukás. Szétszedtük a karburátort, mindkét vízszintes tengely kotyog. Elvileg az úszó nem lukas, de ezt nem nagyon tudom ellenőrizni. Most aluminiumból marnak egy köztalpat, és kap egy 4 ütemű 650 cm2 motor, vagy kispolszki karburátort.
Aki volt nálunk, neki van egy Gutbroth egyhengeres trakija, azon is egy motorkerékpár karburátor teszi a dolgát évek óta hibátlanul. Hiszek neki.
zoliee81 írta: Lenne egy nekem bonyolult kérdésem.:

Motor típus Briggs 402707 0130 03 81102012 ehhez a motorhoz egy sima mágneses gyújtás kell, se kondenzátor, se megszakító, sem semmi hóbelebanc?
Tehát a szikrát a mágneses gyújtástól kapja, a gyújtást a főtengelyben található ék, és a lendkerékben található ékpálya adja meg. Jól látom?

Egy igent/nemet szeretnék kérni, mert nem jutok tovább, míg ezeket nem tudom.

Előre is köszönöm,

Üdv:

Zoltán


Itt láthatod a gyújtótekercset, MufflersShielding Elect - 333 - 333A tétel:

http://www.ereplacementparts.com/briggs-and-stratton-402707013003-engine-parts-c-16758_17347_19253_240471.html

Meg a motor robbantottábrás rajzát, alkatrészeket, stb.
Előző 1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 91 Következő
1361 hozzászólás Oldal: 67 / 91

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég