Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1352 hozzászólás Oldal: 57 / 91
Előző 1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 91 Következő
Tisztelt Plaszlo!

Végre lett egy kis szabadidőm a f.traktorral foglalkozni.
Próbáltam bikázni, ahogy Ön említette, de sajnos nem változott semmi.
Megnéztem a gyújtás beállítást, az is rendben. Maradt az ék. Lehúzva a lendkereket két mágnes a főtengelyen maradt, a ragasztó elengedte. visszaraktam a lendkerékbe a többi közé, majd beleragasztom. 5db mágnes van körben, viszont van egy üres rész, mintha egy hiányozna. Ez normális, vagy tényleg hiányzik egy? Ez, és a leszakadt mágnesek okozhatják a nehéz indulást, és visszarúgást? Megpróbálok képet feltölteni a lendkerékről.
foto 2.JPG
foto 2.JPG (192.25 KiB) Megtekintve 2752 alkalommal.
Lendkerék belseje
Nekem hiányérzetem van... :roll: Mivel önindítós, nem csak a gyújtást látja el árammal, hanem az akkut is tölti, tehát generátorként is működik. Lehet egy korábbi javítás alkalmával kidobták a mágnest, mert vagy széttört, vagy nem tudták visszaragasztani, vagy egyszerűen hanyag volt aki csinálta.
Le tudnád fotózni az állórészt is? Meg nem ártana valami típusszámot levadászni a motorról hogy utána lehessen nézni a mágneseknek, vagy lendkeréknek.
Ezt a képet csináltam még. A lendkerék belső felén mintha látszana ragasztó nyom, ebből is gondolom, hogy
hiányzik a mágnes. A forgó rész amúgy újnak tűnik, nemsokkal előtte cserélhette a volt tulaj ,mielőtt én megvettem volna tavaly tavasszal.

Csatolmányok

A tekercselést elnézve biztos, hogy hiányzik egy mágnes. Ha felragasztod a két pályaelhagyó mágnest, tudod használni, de jó lenne keresni hozzá lendkereket (mágnesnek kisebb az esélye), mert így kicsit kiegyensúlyozatlan.
Laikusként: Mivel mágnest sehol nem tudok szerezni, a komplett lendkerék amit találtam 60.000,-, úgy érzem két megoldás maradt számomra.
1. Kiütöm az összes mágnest, kiegyensúlyozatlanság megoldva, viszont nincs töltésem, nyírás előtt mindig töltenem kell az akksit.
2.Beragasztom a két mágnest, a hiányzó helyét pedig kisúlyozom. (pl. amit a gumisok az alufelnire ragasztanak súllyal)
Ebben az esetben maradna valamennyi töltés, és talán sikerülhet kiegyensúlyozni.
Ez az elmélet gyakolatban működne? Melyik megoldás a jobb?
Itt látszik, nem meglepő módon kell az összes mágnes:
60000-et ne adj egy lendkerékért.

http://www.jofogas.hu/zala/Tecumseh_motor_lendkerek_19420110.htm
http://www.tecumseh.hu/index.php/termekeink/tecumseh-alkatresz/indito
Az a gond, hogy ezek a lendkerekek nem is hasonlítanak az enyémre. Csak a mágnes miatt meg drága lenne megvenni, és lehet, hogy nem is jó hozzá.
Megmértem, 55g egy mágnes. Este hazafele beugrok a gumishoz, kérek tőle ólmot.
Azt ráragasztom. Köszönöm a segítséget.
Tisztelt Plaszlo!

Gondoltam, leírom mire jutottam. A mágneseket visszaragasztottam, a hiányzó helyére súlyokat tettem, kiegyensúlyozva a lendkereket. A gyújtótrafó és lendkerék mágnes közti hézagot 0,4-re belőttem. Új akkumulátort vettem, új a gyertya, a hézagot 0,8-ra állítottam. Indításnál hajt rendesen, de sajnos most is előfordul visszarúgás, bár mintha ritkább lenne. Elindult, szépen jár. Használom, meglátom mi lesz.
Mégegyszer, köszönöm a segítséget, a link a katalógusról rengeteget segített, végigrágtam magam rajta.
Köszönet.
Üdv!
Köszönöm a visszajelzést, és örülök, hogy működik. Sajnos az előgyújtás helyzete fix, a lendkerék mágnese vezérli. Talán ha valamennyit lehet a gyújtótekercset forgásiránnyal ellenkezőleg elmozdítani (ha a furatok és a csavarok engedik), csökkenhet egy picit a visszarúgási hajlam...talán.
A gyertyahézag nem túl nagy - leírásban szerepelt? Érzésre 0,6-ra állítanám.
Üdvözlöm!

Van nekem egy Techumset Vantage 35 fünyírom és pár perc használat után elkezd füstölni és leáll. Olajalat alul leengedtem és kicseréltem. A bezint is leengedtem és újat töltötem bele. Levegő szűrűt ki pucoltam. És elinditom a fünyírót kicsit nyirok vele nagy füst és elkezd fuldokolni és leáll. A gyertyát rögtön beköpi olajjal. Ezután kipucolom a gyetyát és ha rögtön beinditom akadozva megy pár másodpercig a motor és leáll. A gyertyát ismét beköpte olajjal. A fünyíró gázkaros és középre szoktam a kart huzzni mikor nyirok de már maxon is próbáltam és ugyanez a helyzet. Ha kihűl a gép és kipucolom a gyertyát akkor 5 percig üzemel viszont ha melegen inditom akkor pár másodpercig .Kicsavarom a gyertyát és abból a lyukból folyik az olaj. Próbáltam ugy is ha kevés olajat rakok bele és ugyis ha sokat. Mindig ugyan az a probléma. Mi lehet ez? Hogy tudnám megszerelni?
Üdv!

Úgy tűnik az olajlehúzó gyűrű tört, vagy kopott el. Gyűrűkészlet cserével orvosolható, de ehhez szét kell szedni a motort.
Nem ajánlom a házi javítást, ha nincs rutinod benne.
Tisztelt Plaszlo
Köszönöm a segítséget a Tecumseh E 62 motorhoz. Még annyit szeretnék kérdezni, hogy ezeknél a motoroknál /E 62/
lehet-e állítani a szelephézagot
Köszönöm
Szép napot kívánok
Üdv!

Oldalszelepelt motor, nem állítható a szelephézag, csak alkatrészcserével. Maximum köszörűvel, de nem túl szakszerű megoldás. ;)
Üdv Mindenkinek!

Segítséget kérek! Van egy Tecumseh Synergy 50 fűnyíró motorom. Mikor vettem az eladó állította hogy jó. Olaj szint rendben, gyertya újra kicserélve, szikra van, légszűrő ok, megszakító hézag beállítva (0,3 mm). A problémám, hogy berántáskor a gyújtási pont előtt megszorul és csak nagyon nehezen lehet átlendíteni. Ha kiveszem a gyertyát, akkor viszont könnyen átfordul. Mértem a gyertya belógást és elméletileg nem nagyon lóg bele semmibe. Ha egy kicsit kicsavaroma gyertyát, sokkal könnyebben átfordul a henger (ilyenkor a gyertyánál is szuszog). Tippem szerint a henger fej tőmítést cserélni kellene, mivel nagyon meg lett szorítva, összepréselödőtt és emiatt túl nagy a kompresszió, ami megnehezíti az átfordulást.
Valaki találkozott már hasonló jelenséggel? Megoldja a tőmítés csere vajon a problémát? Esetleg más lehet a gond? Kérem segítsetek! Köszönöm!
Előző 1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 91 Következő
1352 hozzászólás Oldal: 57 / 91

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég