Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1352 hozzászólás Oldal: 59 / 91
Előző 1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 91 Következő
Plaszlo írta: Szia!

A kormos fekete füst az elégetlen benzintől van, túl sokat kap a motor benzinből. Ha olaj égne, akkor kéken füstölne.
Szerintem nem állították be a karburátort a felújított állapothoz. Kopott motorhoz több benzin kellett, hogy működjön.
Milyen porlasztója van? Tankon ülő, vagy különálló?
Légszűrő ki lett tisztítva?


Külön álló.Nem lett a karburátor cseszegetve.Olajhiány miatt szorult le a dugó.Ezért lett hüvelyezve.A gyertya még akkor is kormos ha felveszi a fordulatot mivel a füstölés megmarad.Nem kékes a füst,fekete.
Nézd a fekete füst az elégetlen - túl sok - benzintől van, innen kell elindulni. Valami biztos változott, ha előtte nem füstölt. Ha kéken füstölne, akkor lehetne gyanakodni, hogy valami nem sikerült a felújításnál, mert eszi az olajat.
Vagy sok benzint kap, vagy kevés levegőt, vagy mindkettő. A szívató gumilabdás, vagy pillangószelepes?
Plaszlo írta: Nézd a fekete füst az elégetlen - túl sok - benzintől van, innen kell elindulni. Valami biztos változott, ha előtte nem füstölt. Ha kéken füstölne, akkor lehetne gyanakodni, hogy valami nem sikerült a felújításnál, mert eszi az olajat.
Vagy sok benzint kap, vagy kevés levegőt, vagy mindkettő. A szívató gumilabdás, vagy pillangószelepes?


Van egy kar a kipufogónál ami feljön a lapáthoz ami szabályozza a karburátort.Nem tudom hogy ez a kar kívülről támaszkodik a lapátnak és az mozgatja vagy belül van e?
Borisz 014.jpg
erről van szó.Mire szolgál ez a kar?
Borisz 014.jpg (1.32 MiB) Megtekintve 3767 alkalommal.
Ez a regulátor, ami a motor fordulatszámát szabályozva, a terhelésváltozást kompenzálja. Nagyjából azonos fordulatszámon tartja a motort, hogy üresen ne pörögjön fel, de terheléskor se fulladjon le.
Plaszlo írta: Ez a regulátor, ami a motor fordulatszámát szabályozva, a terhelésváltozást kompenzálja. Nagyjából azonos fordulatszámon tartja a motort, hogy üresen ne pörögjön fel, de terheléskor se fulladjon le.


Ezt a műanyag lapát mozgatja illetve van ennek szerepe a beállításnál.Ha van mi a beállitása?Karbinál nem látok semmi állitási lehetőséget..Valszeg szerelő.
Ez a lapát egy automatikus "gázpedál", csak a terhelésváltozással járó fordulatszámváltozást korrigálja. A dús keverék a karbiban keletkezik, vagy a levegő hozzávezetés lefojtása révén. Ezek egyszerű porlasztók, minimális állítási lehetőséggel, de a benzinszintet lehet állítani. A magas benzinszint okozhat dúsulást, illetve a főfúvóka méretváltozása. Magas benzinszintet a tűszelep rossz zárása is okozhat például.
Konkrétan mi történhetett, vagy mi váltotta ki a változást, nem tudom, nem ismerem a gép előéletét. Távolból csak ötletelni tudok.
Sziasztok.

B&S sprint 375-höz keresnék kötéltárcsát(11,5cm) használtan. Rugó nélkül.
Ha lenne valakinek feleslegbe írjon rám, megegyezünk.:-)
Sziasztok Gergő vagyok. Segítség kellene van egy briggs fűnyíróm erősen ette az olajat, meggyűrűztem azóta nem engedi át a lehúzógyűrű az olajat,de ha elindítom alapjáraton elketyeg, de gázadásra azonnal leáll. A vezérlésnél a főtengelyen az egyik fog meg van jelölve, a vezérműtengelyen egymás mellet két fog van jelölve közé raktam.Gyertyát cseréltem a gyújtás fix, minden gázállásban ad szikrát, a karburátoron az alapjáratot beállítottam, a keverék csavart hiába állítom nincs változás alapjáraton megy gázadásra lefullad. Kicseréltem a gyertyát kipucoltam a karbit, levegőszűrőt semmi változás. Ötlet? Fuvóka csere a karbiban? Segítség!!!
Milyen karbija van, tankon ülő, vagy különálló? Ha lassan emeled a gázt, akkor is leáll?
Különálló karbija van, ha lassan emelem is lefullad.
Sziasztok.

Van egy Briggs 550 motoros fűnyíróm. Az utóbbi időben nehézkesen indult (berántás után elindult, majd pár másodperc után leállt, második indításra már jó volt), tegnap pedig már hullámzott a fordulatszáma. Úgyhogy ma nekiálltam, és kitisztítottam a karburátort. Most már szépen indul, és nem hullámzik a fordulatszáma, viszont előjött egy másik jelenség, ami koszos karburátorral nem volt tapasztalható. A kipufogón keresztül néha puffog egyet a motor. Igazából azóta ilyen, mióta megvan, de koszos karbival szinte egyáltalán nem csinálta, úgyhogy most újra felfigyeltem rá.
Ezt mi okozza? Túl dús a keverék? A légszűrő tiszta, úgyhogy levegő szempontjából ez nem lehet gond.
Lehet ezen állítani a karburátoron házilag?
Vagy egyszerűbb ha megpróbálom minél kevesebb olajjal itatni a légszűrő szivacsot, hogy a lehető legtöbb levegő juthasson át rajta?

Ilyesmi karburátor van rajta, csak nekem röpsúlyos a regulátor, így ott más a bekötés:
http://i2.photobucket.com/albums/y46/baymee/Step1Briggs-375-carburetor-Step.jpg
Semmi csavart nem láttam rajta.
gege001 írta: Különálló karbija van, ha lassan emelem is lefullad.


Úgy tűnik, a főfúvóka eldugult, vagy nagyon lecsökkent az átmérője a lerakódásoktól.
fgabor87 írta: Sziasztok.

Van egy Briggs 550 motoros fűnyíróm. Az utóbbi időben nehézkesen indult (berántás után elindult, majd pár másodperc után leállt, második indításra már jó volt), tegnap pedig már hullámzott a fordulatszáma. Úgyhogy ma nekiálltam, és kitisztítottam a karburátort. Most már szépen indul, és nem hullámzik a fordulatszáma, viszont előjött egy másik jelenség, ami koszos karburátorral nem volt tapasztalható. A kipufogón keresztül néha puffog egyet a motor. Igazából azóta ilyen, mióta megvan, de koszos karbival szinte egyáltalán nem csinálta, úgyhogy most újra felfigyeltem rá.
Ezt mi okozza? Túl dús a keverék? A légszűrő tiszta, úgyhogy levegő szempontjából ez nem lehet gond.
Lehet ezen állítani a karburátoron házilag?
Vagy egyszerűbb ha megpróbálom minél kevesebb olajjal itatni a légszűrő szivacsot, hogy a lehető legtöbb levegő juthasson át rajta?

Ilyesmi karburátor van rajta, csak nekem röpsúlyos a regulátor, így ott más a bekötés:
http://i2.photobucket.com/albums/y46/baymee/Step1Briggs-375-carburetor-Step.jpg
Semmi csavart nem láttam rajta.


Szerintem a regulátor okozza, szokott ilyet tenni, ha hirtelen elveszi a gázt, majd újra ráadja. Nincs jelentősége. A légszűrő szivacsot nem kell nagyon átitatni, egy pici olajat ráöntesz, majd nyomkodással jól elmasszírozod az egész felületen. Ennek csak annyi szerepe van, hogy lekösse a nagyon finom port, ami a szivacson nem akadna fel. Ha túl sok olajat raksz rá, a motor beszívja a felesleget és elégeti.
Plaszlo írta: Szerintem a regulátor okozza, szokott ilyet tenni, ha hirtelen elveszi a gázt, majd újra ráadja. Nincs jelentősége. A légszűrő szivacsot nem kell nagyon átitatni, egy pici olajat ráöntesz, majd nyomkodással jól elmasszírozod az egész felületen. Ennek csak annyi szerepe van, hogy lekösse a nagyon finom port, ami a szivacson nem akadna fel. Ha túl sok olajat raksz rá, a motor beszívja a felesleget és elégeti.


És az normális, hogy terhelés nélkül, csak simán járatva is ezt csinálja?
Regulátor karját nézve folyamatosan mozog, de nem nagyon. Fordulat így füllel viszonylag egyenletes.

Eddig légszűrő olajat használtam, most viszont elfogyott, és kétütemű motorolajat. Picit megszenvedtem vele, de szerintem nem lett túl sok.
Előző 1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 91 Következő
1352 hozzászólás Oldal: 59 / 91

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég