Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1352 hozzászólás Oldal: 61 / 91
Előző 1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 91 Következő
Sziasztok!
 
PLS HELP!!!
 
Van egy benzines fűnyíróm noname (DY164 PMB) http://www.budujesz.pl/nac-kosiarka-spalinowa-dy164-pmb-4km-40cm-24656/ 
 
Az elindítással néha nincs gond, de van amikor csak úgy indul be, hogy a gáz kart run-ra állítom, és úgy röffen be, és visszaveszem a gázt, de mintha kevés lenne az alapjárat, és néha pukkan egyet-egyet... Amikor viszont a start kart áttolom run-ra, akkor a fordulatszám elkezd hullámozni, vissza kell vennem fél gázra, hogy beálljon a fordulat stabilra. most cseréltem benne oldajat, (eddig sajnos nem én használtam, nem törődtek vele, pedig nagyon fainul vág!) 
 
Lehet, hogy a karburátor piszkolódott le? Vagy valami beállítási gond lehet?
 
Kérlek segítsetek, mert jelenleg megy, használom, de nem szeretném kinyírni.
 
Köszi!!!
A fűnyírókon többnyire nem sok állítgatási lehetőség szokott lenni. Egy gyertya csere és karburátor takarítás sokszor csodákat tesz a géppel. Persze a légszűrőt se feledjük :) No és a tankot sem árt átöblíteni mert bőven van lehetőség ezt azt belepottyantani az üzemanyagtöltés során.
A gyertyát most kiszedtem, megpucoltam, fekete volt, és kicsit olyan mintha nedves lenne (gondolom üzemanyag) Ez arra utalhat, hogy rossz az égés?

Na a hétvégén szétszedem a karburátort, és megkísérelem a takarítást. Mi kellhet hozzá? Benzinben kell áztatni? (ezt olvastam valahol) meg injekciós fecskendő-tű, a kis lyukak kitakarításához,sűrített levegő... ??? Nem szedtem még szét, ezért kérnék némi segítséget.

Köszi!
Üdv!
Ha ilyet még nem csináltál, keress a YouTube-on ide illő videót és ha már érted mit kell csinálnod, akkor vágj bele.
A tisztításhoz féktisztító spray-t használj.

https://www.youtube.com/watch?v=yoc0ia8rwEE
https://www.youtube.com/watch?v=nudnwDKtz9w
Mester István írta: Szia! Lenne egy kérdésem mi okozza a fünyiró traktor prűszköl de nem megy de levegőszűrő nélkül indul már szétszedtem a karbit kipucoltam de semmi és a levegő szürö fele megy az üzemanyag mi lehet a baj?


Szia!
Ha levegőszűrő nélkül megy csak, akkor sok benzint kap, vagy a levegőszűrő nem engedi át a levegőt a szükséges mértékben. Ez is egy fojtás, ha túl nagy, akkor megfullad a motor. Itt kellene szétnézned, vagy a porlasztóban, miért ad több benzint, mint kellene. Úszószintet kellene ellenőrizni, meg a fúvókákat.
Ákos Mohácsi írta: Sziasztok!
 
PLS HELP!!!
 
Van egy benzines fűnyíróm noname (DY164 PMB) http://www.budujesz.pl/nac-kosiarka-spalinowa-dy164-pmb-4km-40cm-24656/ 
 
Az elindítással néha nincs gond, de van amikor csak úgy indul be, hogy a gáz kart run-ra állítom, és úgy röffen be, és visszaveszem a gázt, de mintha kevés lenne az alapjárat, és néha pukkan egyet-egyet... Amikor viszont a start kart áttolom run-ra, akkor a fordulatszám elkezd hullámozni, vissza kell vennem fél gázra, hogy beálljon a fordulat stabilra. most cseréltem benne oldajat, (eddig sajnos nem én használtam, nem törődtek vele, pedig nagyon fainul vág!) 
 
Lehet, hogy a karburátor piszkolódott le? Vagy valami beállítási gond lehet?
 
Kérlek segítsetek, mert jelenleg megy, használom, de nem szeretném kinyírni.
 
Köszi!!!


Lehet ez is, az is. Először a takarítással kell kezdeni és csak utána a beállítással.
Előző hozzászólásomban linkeltem videókat a karbi tisztításáról, nézd meg.
lapika írta: Sziasztok! Nekem olyan problémám van hogy a fünyiró traktor csak pöfög nem pörög fel és kipucoltam a levegő szüröjét is és ugy megy mint egy csopper nem tudom hogy mi tévö legyek anyagot kap vagy a regulátor elmozdult vagy nem tudom.Köszöm a választ előre is!


Tudsz videót készíteni róla?
Tisztelt Plaszlo!
Már töbszzör beszéltünk egy Tecumseh centura motorról (E62), most azt szeretném megkérdezni, hogy ha lassan fordítom a főtengelyt a bal oldalán a szeleptakaró deklinél sziszeg, fújja ki a levegőt. ez egy normális dolog, vagy valamelyik szelep nem zár tökéletesen
Szép napot
Köszönöm
Szia!

A hétvégén kipucoltam a karbit. Megnéztem a videókat (Bár az enyém sosem látott még képről sem Briggset meg Strattont sem. :)), sokat olvastam róla, hogy hogyan, és miként kell kitisztítani. Én Brigéciollal pucoltam, azt írták, az is jó hozzá.

A benzin tankot is kiöblítettem, hátha valami azzal nem kóser, majd összeszerelést követően ugyanazt a hibát produkálja. :( egyedül a gyertyát nem cseréltem ki benne, de azt persze nem lehet kapni most az Obiban, hogy csesszék meg. Holnap megpróbálom egy autósboltban megnézni, hátha kapok megfelelőt. (a gyertyára is írták, hogy a megvételt követően érdemes cserélni, mert hitvány minőségű. Bár nem tudom, hogy mi lehet rossz egy gyertyán)

Mindegy, ne ezen múljon, holnap kiderül megoldja-e...

A Karbi Ruixing 126 tipusú (csatolt kép), és összesen két csavar van rajta, amit piszkálni lehet. a fekete műanyaggal be tudtam kicsit állítani, hogy ne annyira hullámozzon a gáz, de ez csak visszatartja a kart , ugyanúgy adná a gázt. :(

Csináltam róla egy videót, ha érdekes lehet, megosztom, vagy elküldöm a linket.

Hát eddig ennyi történt vietnámban, remélem lesz megoldása, mert ha nem, akkor hajtom ameddig megy, aztán zúzda...

Köszönöm szépen a segítséget!!!




Plaszlo írta:
Ákos Mohácsi írta: Sziasztok!
 
PLS HELP!!!
 
Van egy benzines fűnyíróm noname (DY164 PMB) http://www.budujesz.pl/nac-kosiarka-spalinowa-dy164-pmb-4km-40cm-24656/ 
 
Az elindítással néha nincs gond, de van amikor csak úgy indul be, hogy a gáz kart run-ra állítom, és úgy röffen be, és visszaveszem a gázt, de mintha kevés lenne az alapjárat, és néha pukkan egyet-egyet... Amikor viszont a start kart áttolom run-ra, akkor a fordulatszám elkezd hullámozni, vissza kell vennem fél gázra, hogy beálljon a fordulat stabilra. most cseréltem benne oldajat, (eddig sajnos nem én használtam, nem törődtek vele, pedig nagyon fainul vág!) 
 
Lehet, hogy a karburátor piszkolódott le? Vagy valami beállítási gond lehet?
 
Kérlek segítsetek, mert jelenleg megy, használom, de nem szeretném kinyírni.
 
Köszi!!!


Lehet ez is, az is. Először a takarítással kell kezdeni és csak utána a beállítással.
Előző hozzászólásomban linkeltem videókat a karbi tisztításáról, nézd meg.

Csatolmányok

00000 írta: Tisztelt Plaszlo!
Már töbszzör beszéltünk egy Tecumseh centura motorról (E62), most azt szeretném megkérdezni, hogy ha lassan fordítom a főtengelyt a bal oldalán a szeleptakaró deklinél sziszeg, fújja ki a levegőt. ez egy normális dolog, vagy valamelyik szelep nem zár tökéletesen
Szép napot
Köszönöm


A dekli alól jön ki a levegő, vagy csak hallani lehet?
Szia Ákos!
Jól jönne a videó, tedd fel a YouTube-ra és linkeld be ide. Kínai karbi, valszeg a motor is az. Ha olyan, mint az MTD, akkor lehet gyűrűzni kellene.
Szia!

Parancsolj a link. Két videót csináltam, valamelyik talán használható.

https://www.youtube.com/watch?v=_OBqrUSvHiU

https://www.youtube.com/watch?v=jh7yNFZ9xDA

Viszont azt vettem észre, mintha eresztené az olajat a motor elején a tömítésnél. :(

Köszönöm a segítséget!



Plaszlo írta: Szia Ákos!
Jól jönne a videó, tedd fel a YouTube-ra és linkeld be ide. Kínai karbi, valszeg a motor is az. Ha olyan, mint az MTD, akkor lehet gyűrűzni kellene.
A deklin van egy préselt rész és azon egy lyuk és onnan jön a sziszegés

Csatolmányok

Ákos Mohácsi írta: Szia!

Parancsolj a link. Két videót csináltam, valamelyik talán használható.

https://www.youtube.com/watch?v=_OBqrUSvHiU

https://www.youtube.com/watch?v=jh7yNFZ9xDA

Viszont azt vettem észre, mintha eresztené az olajat a motor elején a tömítésnél. :(

Köszönöm a segítséget!


Ez egy érdekes motor. Biztos kínai, de ilyet még nem láttam. A karbinál lévő kar mire jó? Azt láttam, hogy indulás előtt eltekered, de mit szabályoz? Fordulatot, vagy az lenne a hidegindító esetleg leállítókar?
Kissé megzavar. Általában a szabályozókaros motoroknál a start állás a hidegindító, akkor zárja a szívató pillangószelepét. Meleg motornál le is fullasztotta, ez idáig teljesen rendjén is van. A hullámzás a karbi és a regulátor együttes problémája, valószínűleg a karbi keverékszabályozó csavarja el van tekerve és nem megfelelő a benzin-levegő keverési aránya. Emiatt kissé lustán reagál a regulátor ösztökélésére, ezért a regulátor jobban rászabályoz, hogy a motor fordulatszáma emelkedjen, mire az hirtelen felpörög, de a regulátor már hiába szabályoz le, a motor lendületből túlpörög. Ez ismétlődik üresjáratban.
Terheléskor ez általában helyreáll és működik rendesen.
Amennyiben terhelés alatt is így hullámzik a fordulatszám, akkor bejátszhat a motor kopása, ami miatt nem eléggé harapósan reagál a gázadásra, mint új korában. Viszont nem láttam füstölést, így még nincs jelentős kopás benne.
Próbáld üzemmeleg motornál a rézszínű csavarral beállítani a keverési arányt. Ha a motornak nincs nagyobb baja, akkor utána meg kellene szűnnie a fordulatszám hullámzásának.
Tisztelt Plaszlo

Csatolmányok

Előző 1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 91 Következő
1352 hozzászólás Oldal: 61 / 91

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég