Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1355 hozzászólás Oldal: 63 / 91
Előző 1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 91 Következő
Ezt nehéz megmondani, mert függ attól, hogy okozott-e kárt a törött dugattyúgyűrű a henger falában, vagy sem. A szerviz munkaóradíja is változó, ajánlatot kell kérni a javítás előtt, mert ha túl sokba kerülne, akkor csak egy hibamegállapítást kell kifizetni. Persze ez sem annyira olcsó, a gépet szét kell szedni miatta. :(


Ez is elég beteg motor. A Tiéd is így füstöl, meg köpi az olajat?

https://www.youtube.com/watch?v=M4ZrQlrbtso
Kész letta fűnyíróm,már nem hasonliít a linkelt videóra. Olajlehúzó gyűrű kellett rá. Ez volt a füstölés okozója.
Ez hamar megoldódott. :)
Üdv!

Murray 20 4 ütemű Briggs 3,5 motorral. A probléma, hogy a kést felfogató csavar menete elnyíródott, alig bírtam kicsavarni és vissza. Hogyan lehet javítani? Lehet a tengely belső menetét is fel kell újítani?
Köszönöm
Üdv!
Van rá esély. Szerencsés esetben a tengely anyaga erősebb, mint a csavaré. Bele kell kukkolni erős fénnyel, akkor látszik a meneten, ha elnyíródott.
Sziasztok!


Nekem egy olyan problémám volna, kínai no name fűkaszával, hogy beindítás után körülbelül 5-10 perc után elkezd fulladozni a gép, ha leveszem a kezem a gáz karról akkor még megy alapjáraton, de ha újra gázt adok akkor ismét fullad vagy teljesen leáll.
Ismerősöm azt mondta, hogy gyújtótekercset kell cserélni, szerintetek is ez lehet a gondja vagy más?


Előre is köszönöm a válaszotokat.
Sziasztok!
Én egy újonc tudatlan vagyok szegedről .Bocsánat ,hogy én se a fórum segítője vagyok ,hanem a kérdező. Nem gondoltam volna ,hogy ennyire feladja nekem a leckét ez a probléma ,és hiába nézegettem a telefonban az ismerősöket ,nem tudnak mit lépni rá.
Az a problémám ,hogy egy régi Techumsek fűnyíró leáll mikor nagyobb füvet lát előtte megy, kis fordulaton ,de mikor rá kellene szabályozni ,akkor leáll .Megijed a nagyobb munkától ?
Természetesen a gyertyát és karbicseket átvizsgáltam.
A rudazat szabadon tud mozogni ,nincs berakodva a fűtöl .
Visszariadok ,ha arra gondolok hogy az egész forgatyúsházat szét kell bontani, de azt se tudom mi alapján szabályoz.
Valami féle vákuum szabályozásra gondolok.
Ha van valakinek ötlete ,(meg még türelme ebben a mai kavarodott világban) kélek mondjatok valami nagyszerűt.
moto88 írta: Sziasztok!

Nekem egy olyan problémám volna, kínai no name fűkaszával, hogy beindítás után körülbelül 5-10 perc után elkezd fulladozni a gép, ha leveszem a kezem a gáz karról akkor még megy alapjáraton, de ha újra gázt adok akkor ismét fullad vagy teljesen leáll.
Ismerősöm azt mondta, hogy gyújtótekercset kell cserélni, szerintetek is ez lehet a gondja vagy más?

Előre is köszönöm a válaszotokat.


Üdv!

Kis pihenő után megint megy, vagy fulladozik tovább?
gemes írta: Sziasztok!
Én egy újonc tudatlan vagyok szegedről .Bocsánat ,hogy én se a fórum segítője vagyok ,hanem a kérdező. Nem gondoltam volna ,hogy ennyire feladja nekem a leckét ez a probléma ,és hiába nézegettem a telefonban az ismerősöket ,nem tudnak mit lépni rá.
Az a problémám ,hogy egy régi Techumsek fűnyíró leáll mikor nagyobb füvet lát előtte megy, kis fordulaton ,de mikor rá kellene szabályozni ,akkor leáll .Megijed a nagyobb munkától ?
Természetesen a gyertyát és karbicseket átvizsgáltam.
A rudazat szabadon tud mozogni ,nincs berakodva a fűtöl .
Visszariadok ,ha arra gondolok hogy az egész forgatyúsházat szét kell bontani, de azt se tudom mi alapján szabályoz.
Valami féle vákuum szabályozásra gondolok.
Ha van valakinek ötlete ,(meg még türelme ebben a mai kavarodott világban) kélek mondjatok valami nagyszerűt.


Szia!
A régebbi Tecumseh motoroknak röpsúlyos regulátoruk van. A regulátor karját tologatva nézd meg üresen mennyire vehemensen veszi a gázt. Ha akkor is csak lassan pörög fel, akkor lehet öregségi kopás miatti elgyengülés, de lehet porlasztóbeállítási hiba is, szegény a keverék.
A másik amit meg kellene nézni - de ehhez segítség kell -, ha beletolod a nagy fűbe, akkor a regulátor mozdul a fordulatszám csökkenésre ellengázadással, vagy sem?
Légszűrő tiszta?
Plaszlo írta:
moto88 írta: Sziasztok!

Nekem egy olyan problémám volna, kínai no name fűkaszával, hogy beindítás után körülbelül 5-10 perc után elkezd fulladozni a gép, ha leveszem a kezem a gáz karról akkor még megy alapjáraton, de ha újra gázt adok akkor ismét fullad vagy teljesen leáll.
Ismerősöm azt mondta, hogy gyújtótekercset kell cserélni, szerintetek is ez lehet a gondja vagy más?

Előre is köszönöm a válaszotokat.


Üdv!

Kis pihenő után megint megy, vagy fulladozik tovább?



Pihenő után minimális ideig megint megy, de utána ismét fullad csak, és egyre rövidebbek az időtávok.
Üdv!
Ez lehet akár üzemanyag bevezetés probléma is. Így viselkednek a motorok, ha a benzintank szellőzője eldugul és nem tud elég levegő beáramlani a fogyó benzin helyére. Pár perc állás után a motor elég forró ahhoz, hogy a melegedéstől zárlatossá váló gyújtótekercs ne tudjon visszahűlni.
Érdemes lenne átnézni az üzemanyagrendszert, karburátort (membrán!), gyújtótekercs kábeleit, elvileg az is válhat zárlatossá (áthúzás) a melegedés hatására.
Szia!
Nagyon köszönöm a válaszod , és csodálom a türelmedet és kitartásod ,mi kérdezök elnem fogyunk.
Tegnap sikerült szétszedni a blokkot,nézegettem a röpsúlyt. Nem találtam semmi problémát ,hát összeraktam és jó lett. Hogy mitől azt nem tudom.
Az L alakú karra gyanakszom...ami a blokkból jön ki ...kicsit mintha karcosan járna, kb 2 mm-t mozdul ki-be.
Azt is olvastam valahól ,hogy a légszűrő szivacsot gázolajjal kicsit célszerű átnedvesíteni. Hogy mik vannak , amik befolyásolni tudják a működést.
Szia!
Lehet csak kiakadt a röpsúly és a beavatkozásod után a helyére került. :)
Nem kell feltétlen gázolaj, sima motorolaj, kétütemű olaj is jó, csak nem szabad eláztatni. Egy keveset ráöntesz a szivacsra és szétnyomkodod benne az olajat. A felesleget ronggyal, papírtörlővel felitatod. Az olaj a finom porszemcséket fogja meg, ami a száraz szivacson átjutna.
A regulátorkar tengelyirányú mozgása nem vészes, ennyire nem precíz dolog, hogy ez problémát jelentsen.
Plaszlo írta: Üdv!
Ez lehet akár üzemanyag bevezetés probléma is. Így viselkednek a motorok, ha a benzintank szellőzője eldugul és nem tud elég levegő beáramlani a fogyó benzin helyére. Pár perc állás után a motor elég forró ahhoz, hogy a melegedéstől zárlatossá váló gyújtótekercs ne tudjon visszahűlni.
Érdemes lenne átnézni az üzemanyagrendszert, karburátort (membrán!), gyújtótekercs kábeleit, elvileg az is válhat zárlatossá (áthúzás) a melegedés hatására.



Értem, köszönöm a segítséget, megpróbálok vmit alkotni. :)
Mégegyszer köszi !
Jól működik.
Előző 1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 91 Következő
1355 hozzászólás Oldal: 63 / 91

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég