Üdv!
Az első kép belülről készült. A 40x40-es zártszelvény keretének alsó és középső tagját sima 2,5-ös fenyő deszka lappal fogom takarni. A felső még megoldásra vár, mivel arra van hegesztve a lapos acél ami a vezető görgök között fut. Amennyiben mégis kapna egy deszka borítást, akkor viszont a vezető görgők közötti távolságon kell állítani.
a bal oldal ahol megszüntettem a kis kaput. A beugró készítése elkerülhetetlen volt de ezt már ismered.
a jobb oldal a beugróval ami szintén betonba ültetett zárt szelvény keretre került rögzítésre. A kifutáshoz egy görgőkkel szerelt harmadik oszlopot is letettem, állítólag feleslegesen. Maga a tolókapu cca 160 kg lett, ezért gondoltam ilyen túlbiztosításra. A két csapágyas kerék egyenként 150kg-ig javasolt, vagyis bírja. A vezető sín eltömődése ellen ezt is fenyődeszka kerettel oldottam meg, amit bitumennel kezeltem, gondolom valameddig bírja majd. Szerencsémre nekem nem kellett olyan magasra mennem, mint ahogy nálad van.
Hát bizony lesz még vele munkám, mint a csavarok lefestése, tereprendezés, zárszerelés és ilyesmi, de erre van a nyár.
Nagyon részleteset nem is tudok írni, mivel visszatekintve már nagyon egyszerűnek tűnik a kivitelezése.
Szép estét és kösz az elismerést
Az első kép belülről készült. A 40x40-es zártszelvény keretének alsó és középső tagját sima 2,5-ös fenyő deszka lappal fogom takarni. A felső még megoldásra vár, mivel arra van hegesztve a lapos acél ami a vezető görgök között fut. Amennyiben mégis kapna egy deszka borítást, akkor viszont a vezető görgők közötti távolságon kell állítani.
a bal oldal ahol megszüntettem a kis kaput. A beugró készítése elkerülhetetlen volt de ezt már ismered.
a jobb oldal a beugróval ami szintén betonba ültetett zárt szelvény keretre került rögzítésre. A kifutáshoz egy görgőkkel szerelt harmadik oszlopot is letettem, állítólag feleslegesen. Maga a tolókapu cca 160 kg lett, ezért gondoltam ilyen túlbiztosításra. A két csapágyas kerék egyenként 150kg-ig javasolt, vagyis bírja. A vezető sín eltömődése ellen ezt is fenyődeszka kerettel oldottam meg, amit bitumennel kezeltem, gondolom valameddig bírja majd. Szerencsémre nekem nem kellett olyan magasra mennem, mint ahogy nálad van.
Hát bizony lesz még vele munkám, mint a csavarok lefestése, tereprendezés, zárszerelés és ilyesmi, de erre van a nyár.
Nagyon részleteset nem is tudok írni, mivel visszatekintve már nagyon egyszerűnek tűnik a kivitelezése.
Szép estét és kösz az elismerést