Hirdetés az Ezermester lapban

Az Ezermester újság Magyarország legrégebbi, mondhatjuk legpatinásabb barkácslapja, 1957 óta éve áll az Olvasók szolgálatában.

Lapunk a barkácsolás fogalmát inkább a nyugat-európai értelemben használja: nem a kontárkodást, hanem a nem hivatásszerűen (fizetségért) végzett munkát értjük alatta. Ilyen értelemben segítjük és informáljuk olvasóinkat, legyen szó házépítésről, lakásberendezésről, felújításról, kertápolásról, vagy hobbiból végzett tevékenységről. Ezzel párhuzamosan nem titkolt célunk az iparos réteg elérése; gép-, szerszám-, anyag- és technológia bemutatóink egy része nekik is szól.


A fentiek miatt lapunk olvasóközönsége Magyarország átlaglakosságát reprezentálja, illetve a szomszédos országok magyarlakta területeiről tevődik össze, akik rendszerint évfolyamokba összegyűjtve őrzik újságunkat, folyamatosan felhasználják a régebbi cikkanyagokat is. Lapunk összes cikke 1997-től kezdődően olvasható az Interneten, az Ezermester.hu oldalon. A teljes acrhívum pedig 1957-től kezdve (PDF formátumban) megtalálható az Ezermester Oldtimer oldalon. 

Az Ezermesterben megjelenő hirdetések így célzott közönséghez jutnak el, és nem csak az adott lapszám megjelenésekor aktuálisak, hanem éveken keresztül, folyamatos, hasznos információval szolgálnak.

A lapban megjelent kérdőív segítségével végzett felmérés alapján az olvasók megoszlásáról és összetételéről a következők állapíthatók meg:

Az Ezermester olvasói többnyire városban lakó (79%), 2/3 részt fiatal, illetve középkorú, munkáját tekintve 50%-ban szellemi foglalkozású, többnyire alkalmazott; 27%-ban felsőfokú, 44%-ban középfokú végzettségű, átlagos vagy a fölötti jövedelemmel rendelkező réteg, amely fizetőképes vásárlóerővel rendelkezik.

Olvasóink 3/4 része kertes házban lakik.

Olvasóink jelentős része (78%) minden lapszámot megvásárol, illetve előfizető. Egy lapszámot átlagosan 2,35 olvasó néz át közvetlenül a megjelenéskor, közülük 51% férfi és 49% nő.


Olvasóink vásárlói döntéseit 97%-ban befolyásolják a lapban megjelenő szakcikkek és hirdetések. 64%-uk szívesen látja a lapban megjelenő szakcikkeket és hirdetéseket. Felméréseinkből kiderül, hogy olvasóink 75%-osra értékelték témaválasztásainkat, minden típusú témát szívesen látnak a lapban, közel azonos tetszési osztályzattal értékelték mindet.


Olvasóink lakóhely szerinti megoszlása



Olvasóink iskolai végzettség szerinti megoszlása



Olvasóink szívesen látják a hirdetéseket és a termék-bemutató szakcikkeket



Olvasóink közel azonos osztályzattal értékelték a lap különböző témáit


Tisztelt Partnerünk!

Kérjük, hogy hirdetési terveinek mérlegelésekor vegye figyelembe az Ezermester lapot is.

A formális hirdetéstől eltérő – ajánlatot is tudunk adni Önöknek.

Jó megoldásnak tartjuk – és olvasóink is szívesen fogadják –, amikor bemutató szakmai cikkben ismerik meg az olvasók az Önök, illetve partnercégeik termékeit. Ezek olyan terméket, technológiát bemutató írás, amely a szakmai szempontok figyelembe vételével készül, és szervesen illeszkedik a lap tartalmi és formai felépítésébe. Természetesen a cég vagy termék paraméterei szerepelhetnek az írásban, így az olvasó megtalálja a bemutatott terméket, technológiát. Ilyen szakmai cikkeket lapunk újságírói is szívesen megírnak, ha a megfelelő műszaki tájékoztatást megkapjuk Önöktől, de fogadni tudjuk az Önök szakértőjének cikkét is. Bemutató szakmai cikk kedvezményes áron jelenhet meg, a szükséges cégadatokat is tartalmazhatja.

További részletekkel állunk szíves rendelkezésükre, várjuk szíves érdeklődésüket és visszajelzésüket!

Kérjük, keressék munkatársainkat:
Jóvér Erika és Nagy Hajnal
Telefon: +36-30-201-9668
ezermester@ezermester.hu