Az első rakétájuk, a Falcon 1 volt az első magántőkéből megvalósult folyékony-üzemanyagú rakéta, amely elérte a világűrt 2008 szeptemberében. Az első saját fejlesztésű űrhajóját, a Dragont 2010 decemberében sikeresen Föld körüli pályára állították, majd vissza is juttatták a Földre. SpaceX az első magánvállalat, amely űrhajót küldött a Nemzetközi Űrállomáshoz, 2012-ben,és sikeresen állított műholdat geoszinkron pályára 2013 decemberében.
Elon Musk nemrég bejelentette, a SpaceX dél-kaliforniai központja közelében elindítja a Hyperloopnak nevezett különleges közlekedési rendszer egy mérföldes (1,6 kilométeres) tesztpályájának építését. A milliárdos két éve szellőztette meg a légritkított csőben óránként 1300 kilométeres sebességgel száguldó légpárnás kabinok tervét. A tesztpálya startja mellett a kapszulák prototípusának megépítésére is pályázatot jelentett be egyetemisták és független mérnökcsapatok számára. Az Illinoisi Egyetem hallgatói már el is készítették a csodavasút 1:24 arányú működő modelljét.
Miután a két éve nyilvánosságra került terveket Musk szabadon hozzáférhetővé tette, a projektcég májusban bejelentette: 8 kilométeres próbapályát épít, mely 2018-ban már működni fog. Ezen a száz százalékban napenergiával működő kabinok még nem a tervezett maximális sebességgel fognak száguldani, de már így is meg akarják dönteni a földön elért sebességi rekordot.
A kaliforniai autópályák felett húszméteres magasságban haladó, napelemekkel fedett betonoszlopok által tartott csőben futó pályán a San Francisco és Los Angeles közötti 550 kilométeres távot fél óra alatt tennék meg a lineáris indukciós motorokkal hajtott, mágneses rásegítéssel gyorsuló, kétpercenként induló szerelvények.