Fehérneműre és fürdőruhára is jár a garancia

2011-11-19 14:50:55 | Módosítva: 2011-12-04 13:01:19

Rendszeresen találkozhatunk olyan felirattal a boltokba, hogy fehérneműre és fürdőruhára higiéniai okok miatt nincs garancia. Ez a vásárló megtévesztése, minőségi kifogás természetesen ezekre a termékekre is jár. Ugyanazok a szabályok vonatkoznak a fehérneműkre és fürdőruhákra, mint egyéb más ruhaneműre. Minőségi kifogás esetén 6 hónap garancia jár.

Más a helyzet, ha nem minőségi problémánk van a fehérneművel, hanem pl. otthon derül ki, hogy kicsi vagy nagy, esetleg a színe nem tetszik stb. Ilyen esetben a kereskedő belátásán múlik, hogy kicseréli-e vagy sem, esetleg vissza adja-e az árát vagy sem.

Más a helyet azonban a katalógusból, interneten, tv-ben vagy más távközlő berendezésen rendelt fehérnemű és fürdőruha vásárlása esetében. Itt is az általános szabály érvényes; 8 munkanapon belül elállhatunk a vásárlástól, indoklás nélkül. Ebben az esetben sem hivatkozhat a kereskedő higiéniai okokra.

További érdekes cikkeinkről se maradsz le, ha követed az Ezermester Facebook oldalát, vagy előfizetsz a nyomtatott lapra, ahol folyamatosan újdonságokkal jelentkezünk!

Szólj hozzá a cikkhez!

Be kell jelentkezned, hogy hozzászólhass a cikkekhez!
Ezermester, Facebook, vagy Google fiókkal is bejelentkezhetsz.

Ünnepi vásárlás után: vissza az eladóhoz

A karácsony és szilveszter közötti napokban szinte ugyanolyan tömeg vanabevásárlóközpontokban, mint az ünnepek előtt. Sokan szeretnék a nem tetsző vagy felesleges ajándékokat kicseréltetni, és...


Korlátok nélkül

Karbantartás csak és kizárólag a márkaszervizben. Kerékpár-összeszerelés a vásárlás helyszínén. Üzembe helyezés a vállalkozás által kijelölt szerelő által. Ha elmulasztja, vagy másnál teszi meg,...