Idén az első hónapok ingatlan adásvételeinek száma több, mint másfélszerese volt a 2011-es évinek. Ez nem csak a lakáspiac tekintetében örömteli változás, hanem az elmúlt években egyébként is egyre népszerűbb dekoratív festékek piacát is tovább bővítheti.
Magyarország piacvezető gyártójának kínálatában a rendkívül könnyen felhasználható selyem-, metál-, effekt és márványhatású beltéri falfestékek közül a klasszikus és modern stílus követői is megtalálják számításaikat, bárki egyedivé alakíthatja lakását akár egy fal, falrészlet vagy régi tapéta átfestésével is. A Héra Prémium Matt Színes Belső Falfesték új, 2012-es formulájának köszönhetően a festék akár egy rétegben is fed, a falfelület egyszerű és egyszeri festéssel is megújítható, a festés így gyorsabb és gazdaságosabb. (Az új formulás termékeket a csomagoláson lévő matricáról lehet felismerni.)
A Trilak folyamatosan fejleszt, hogy ezzel is hozzájáruljon a professzionális és hobbifestők sikereihez. A különböző szakterületek szakértőiből, mérnökökből, lakberendezőkből álló csapat mindig figyelembe veszi az aktuális színpreferenciákat is, hogy a divatnak megfelelő új árnyalatokkal jelenhessenek meg, lehetőleg a nemzetközi bejelentésekkel közel egy időben. A Héra így a színek világában is mindig korszerű, a legújabb irányzatokat követő termékei tartósak, kopásállók, dörzsállók, karcállók, moshatók, fertőtleníthetők, különböző felületeken is biztosan tapadnak, segítenek eltüntetni a fal hibáit, apróbb egyenetlenségeit, és biztosítják természetes szellőzést is.
Idén – a divatvilág és a lakberendezés szempontjából is meghatározó Pantone Color Institiue ajánlása alapján – a tavalyi élénkrózsaszín után a naplemente árnyalatait idéző mély narancssárga Tangerine Tango az év színe. Ez az intézet szerint ugyanis éppen azt a forró energiát sugározza, amelyre egy nehezebb időszakban szükségünk van.
Ez természetesen, Sziéna néven, a Héra kínálatában is szerepel, amely a tavalyi Mályva misztikuméhoz, Zöld pikantériáéhoz és Sárga bűvöletéhez hasonló sikeres fogadtatásra számíthat – a fenntarthatóság, a kereslet, a vásárlói igények és a trendek diktálta fejlesztések, újonnan bevezetett termékek és színek ugyanis mindig népszerűek. Manapság már tényleg csupán a képzelet szabhat határt!