A nagyvárosok egyre súlyosabb problémája a növekvő autóforgalom, és az ezzel járó légszennyezettség, nem is beszélve a parkolóhelyek hiányáról. Alternatívát jelenthetnek a kis fogyasztású robogók, illetve a kerékpár, igaz utóbbi nem minden esetben jelent megoldást (sok helyen persze már gondoskodnak fürdési lehetőségről a munkahelyeken).
Az Antro Kht. fejlesztéseire, témakutatásaira és tapasztalataira alapozva egy rendkívül könnyű, elektromos hajtású, összecsukható hibrid robogó fejlesztése és sorozatgyártásának előkészítése folyik, befektetői tőkéből. A 25 kilogrammos, részben szétszedhető és összehajtható jármű szénszálas, kompozit anyagból készül, hajtását pedig egy, az első agyba épített motor biztosítja. Pedál generátorával akkor is tölthető, ha nincs konnektor a közelben. Utóbbival a töltésre egy éjszaka bőven elég, és a robogó egy töltéssel 35 kilométert tud megtenni sík terepen.
KRESZ oldalról nézve a robogó a segédhajtású kerékpárokkal áll rokonságban, ám azoknál tágabb a közlekedési felhasználási lehetősége, hiszen olyan közlekedési helyzetekben – például a buszsávokban – is használható, ahol a kerékpárok nem. Ezenkívül természetesen a kerékpárutakon is lehet vele hajtani, amennyiben betartjuk a sebességhatárt.