Háromkerekű Kawasaki koncepció

2013-11-21 11:53:32 | Módosítva: 2013-11-21 11:54:29

Valamikor világosan elkülönült az autó és a motorkerékpár fogalma, a ketté és a négykerekű. Újabban azonban – a városi igények, és a biztonság – sorra termelik a két kategória közötti háromkerekű járműveket.

kaEnnek egyik példája a Kawasaki koncepció motorja, amit nemrég mutattak be Japánban.


Az alacsony üléshelyzet kiváló kanyarstabilitást ad a furcsa trike-nak. Komfort üzemmódban a két első kerék távolsága megnő, és a városi forgalomban ez a kényelmes használat.


Nincs hagyományos kormány, kormánybölcső, helyette két kormányszarv van, és a kerekek szabad életet élnek, ami valószínűleg különleges vezetési élményt biztosít. Kicsit olyan, mint a lánctalpasok botkormánya.


A hajtás – városi járműtől elvárhatóan – teljesen elektromos, akkumulátoros energiaforrással.
Hát’, nem nagyon hisszük, hogy a Kawasaki koncepciója megéli a sorozatgyártást! Bár ki tudja: pár évvel ezelőtt még a Piaggio MP3-at sem tudtuk elképzelni.

További érdekes cikkeinkről se maradsz le, ha követed az Ezermester Facebook oldalát, vagy előfizetsz a nyomtatott lapra, ahol folyamatosan újdonságokkal jelentkezünk!


Szólj hozzá a cikkhez!

Be kell jelentkezned, hogy hozzászólhass a cikkekhez!
Ezermester, Facebook, vagy Google fiókkal is bejelentkezhetsz.

Átalakítható városi autó

Autó és motor egyben – vagy inkább külön-külön? Mikor, mi a praktikusabb; menet közben autó, parkoláskor motorkerékpár.


Növényszigetek: magaságyás, emeltágyás

Számtalan indoka lehet annak, ha nem a talajon, hanem megemelve szeretnénk ágyásokat létrehozni. Lehet esztétikai oka, amikor a füves területen építünk egy kis virágoskertet, és megtehetjük ezt...