Dupla munka, csökkent produktivitás
Egy ingatlanértékesítőnek először az ügyfelekkel kell végigcsinálni a papír alapú adminisztrációt, a szerződéskötést, az ingatlan adatainak rögzítését. Ezután pedig az irodába érve mindent pontosan rögzíteni kell még egyszer egy Excel táblában, vagy jobb esetben valamilyen ingatlan nyilvántartó rendszerben. Ez kvázi dupla munka, ami rengeteg időt elvesz az értékteremtő tevékenységektől.
Mobil alapú alkalmazás a kulcs!
Mi az az eszköz, amit az ember mindig magánál hord, mindig kéznél van, és rendkívül sokoldalú? Természetesen a mobilokra gondolunk. Az ingatlanközvetítő szakmában még egyáltalán nem használják ki az eszközben rejlő lehetőségeket, hiszen a jelenleg elterjedt ingatlanközvetítő rendszerek használata igen nehézkes mobilról.
Az Agora Softwares fejlesztői ezt a hiányosságot ismerték fel. Létrehoztak egy olyan mobilalkalmazást, amely az ingatlanirodákat a munka minden területén segítik.
Adminisztráció újragondolva
Az első segítség már az ingatlan felvételekor érkezik. Nem kell többé papírokat töltögetni, az ingatlant azonnal fel lehet venni a felhő alapú adatbázisba. A megbízást a helyszínen rögzítik és az üzletkötés azonnal megvalósul. Az applikációban hamarosan érkezik az elektromos aláírás funkció, ami teljesen kiváltja a papírmunkát és az azután következő irodai adminisztrációt. Nincs többé dupla munka, és az ügyfelek is elégedettebbek a gyors ügyintézés miatt.
Automatizálás a munka többi fázisában is
Már jelenleg is elérhető az a funkció, aminek a segítségével mindössze egy kattintással ajánlatot lehet küldeni egy ügyfélnek, ha számára megfelelő ajánlatot találunk. De ami ennél is nagyobb segítség lesz, az a fejlesztés alatt álló mesterséges intelligencia, ami korábbi javaslatok segítségével teljesen automatikusan ajánl új ingatlanokat.
Szintén rengeteg időt vesz el a produktív munkától az ingatlanok feltöltögetése a hirdető oldalakra. Hamarosan ez már csak rossz emlék lesz. Az applikációban ugyanis beállíthatók a kedvelt hirdetőoldalak, és a hirdetőoldal-szinkronizálással pedig a rögzített ingatlanok automatikusan feltöltődnek.
Extra figyelmesség a fejlesztők részéről az intuitív térkép funkció, aminek segítségével elegendő egy területet körberajzolni ahhoz, hogy megtaláljuk a keresett ingatlant. És nem csak az utcanevek megjegyzésének nyűgje hagyható el, de automatikus emlékeztetők segítségével nem történhet meg többé, hogy feledésbe merüljön egy fontos tárgyalás vagy ügyféltalálkozó.
Az egész iroda profitál belőle
Az alkalmazás előnyei nem csak értékesítők szintjén, hanem a teljes iroda munkafolyamataiban érezhetőek. A kollégák azonnal látják a beérkező ingatlanokat, és egymás portfóliójában is bárhonnan könnyedén kereshetnek, ezzel hatékonyabbá válik a közös munka.
Nemsokára pedig érkezik az a külön, vezetőknek szánt admin felület, ami sokkal átláthatóbbá teszi majd az iroda működését. Nem lesz gond követni, melyik munkatárs melyik ingatlanon dolgozik, és pár kattintással készíthetőek majd látványos kimutatások is.
Ön szakmabeli? Segítsen tesztelni!
Az applikáció jelenleg Béta (teszt) verzióban működik, így az összes elérhető funkció ingyenesen használható. Ha Ön szakmabeli és szívesen megszabadulna a fenti problémáktól, akkor segítsen az alkalmazás tesztelésében! Minden visszajelzés segít abban, hogy az alkalmazás fejlődjön és a lehető legjobban támogassa az ingatlanközvetítőket.
Jelentkezni az alapítók e-mail címére küldött üzenettel lehet, vagy pedig a honlapon, a Kapcsolat fül alatt.
Az Agora app-ot az alábbi linkeken lehet letölteni:
iOS: https://apps.apple.com/app/id1495361994
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.agorasolutions.app